Ik ben gevraagt iemand te helpen met het uitzoeken van een nieuwe laptop voor zijn studie, maar ik ben een beetje achter geraakt op de laatste info qua laptops, dus vraag ik hier om hulp.
Alvast bedankt.
Hieronder de eisen:
Twee laptops die ik gevonden heb zijn BTO U-BOOK15CL16 en pricewatch: Alternate 15CL58-GTX765
Ik heb echter geen goede dingen gehoord over de bouwqualiteit van BTO en deze wordt toch weer wat duurder als ik aan alle eisen wil voldoen, en de Alternate laptop is weer aan de zware kant en op dit moment niet leverbaar.
Alvast bedankt.
Hieronder de eisen:
- Deze laptop is bedoeld voor studie/thuis gebruik.
- Gamen en/of videobewerking zal er niet op gedaan worden, dus de videokaart is niet erg belangrijk.
- De schermgrootte moet het liefst 15" tot 15.6" zijn, met een resolutie van minimaal 1600x900 (mat scherm).
- Geheugen moet minimaal 6GB zijn.
- Qwerty-toetsenboord met numpad (dus geen numpad gecombineerd met letters met behulp van een fn toets).
- Het gewicht moet het liefst rond de 2kg of minder zijn.
- Het liefst een hybrid HDD met minimaal 500GB aan opslag, maar als het niet anders kan, een normale HDD.
- Merk maakt weinig uit, zolang de bouwqualiteit en support in orde is.
- En dan de lastigste eis: Prijs moet rond de €500 liggen. Mogelijk is dit omhoog te halen naar €600.
Twee laptops die ik gevonden heb zijn BTO U-BOOK15CL16 en pricewatch: Alternate 15CL58-GTX765
Ik heb echter geen goede dingen gehoord over de bouwqualiteit van BTO en deze wordt toch weer wat duurder als ik aan alle eisen wil voldoen, en de Alternate laptop is weer aan de zware kant en op dit moment niet leverbaar.
[ Voor 21% gewijzigd door Metalkai op 23-06-2014 14:36 ]