Steam en trainers i.c.m. singleplayer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Hallo,

Ik heb Steam en wil graag Red Alert 3 Uprising kopen, ik heb hem al maar illegaal "gepriaat" dus wil hem nu aanschaffen. Nu kan ik natuurlijk gewoon een trainer gebruiken met mijn "gepirate" versie van RA3 Uprising, maar hoe zit het als ik hem op Steam aanschaf en dan daar alleen in de singleplayer een trainer gebruik om te kunnen klooien tegen bots.

Ik ben namelijk bang dat ik een (VAC) ban krijg, en dat wil ik natuurlijk niet. Ik zeg nogmaals dat ik het alleen in singleplayer een trainer wil gebruiken (RA3 Uprising kent namelijk geen multiplayer) om gewoon te kunnen klooien met bots.

Heeft hier misschien (een tweaker) ervaring met Steam met (offline) singleplayer i.c..m een trainer?

Alvast bedankt :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Nadat Steam RA3 heeft aangeslingerd, heeft het er feitelijk geen bemoeienis meer mee, dus VAC zal er ongetwijfeld ook niet aan te pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb op andere pagina's gelezen (ik weet dus niet hoe betrouwbaar dat is) dat het voor games waar geen VAC aan te pas komt geheel risicoloos is. Voor games die het voor de multiplayer gebruiken schijnt het ook geen punt te zijn. Let wel op dat je de game en trainer helemaal afsluit voordat je begint aan een multiplayersessie. Ik heb berichten gelezen van mensen die toch geband zijn, terwijl ze de trainer al uitgezet hadden voor ze aan de multiplayer begonnen. Er waren bij die mensen nog sporen in het geheugen te vinden van de trainer waardoor VAC het zag als een cheat voor de multiplayer.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Bedankt voor de reacties.

Ja, ik had al zoiets gelezen dat als je een trainer hebt gebruikt en je wilt daarna een spel spelen met VAC (TF2 bijvoorbeeld) dat je dan echt goed moet kijken of de trainer echt uit het geheugen is. De beste manier om 100% zeker te zijn (heb ik gelezen) is gewoon je computer even opnieuw op te laten starten zodat die uit het geheugen is.

RA3 Uprising gebruikt geen VAC, dus daar hoef ik mij dan geen zorgen om te maken.

Edit: ik heb nog 1 vraag. Bij sommige trainers moet je de trainer zelf in de installatiemap plaatsen van het spel om te trainer te laten werken. Dus ook in het geval van spellen via Steam dus in de "steam-map". Zit daar nog een gevaar in dat Steam/VAC dat opmerkt?

[ Voor 22% gewijzigd door Zombymario op 23-06-2014 15:36 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Dan zul je inderdaad geen problemen krijgen met VAC. Ik durf niet te zeggen of dat ook geldt voor de trainers die bij de game executables moeten staan. Ik verwacht van niet, maar pin me er niet op vast. Als je het niet aandurft kun je het best een andere trainer pakken die dat niet vereist.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Oke, bedankt. Ik heb het gewoon voor de zekerheid even naar Steam gemaild en gevraagd hoe groot de kansen zijn enzovoort. Die zullen hopelijk een goed antwoord geven.

Misschien ook even vragen aan Steam support hoe het zit met trainers die in de "steam-map" moeten worden geplaatst, in hoeverre dat een gevaar oplevert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Of gewoon geen trainers gebruiken en niet tegen de lamp aanlopen. Dat is het beste natuurlijk ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
Ja, dat is natuurlijk heel logisch. Maar ik heb het gewoon aan de Customer Support van Steam gevraagd hoe het precies zit, ik kijk wel wat ze gaan antwoorden.

Pagina: 1