Touchscreen Screensaver vrijschakelen met 2 vingers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:18

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een screensaver voor onze touchscreen kassa's (Windows XPe / POS 2009) die met 2 vingers of zoals bij smartphone met een bepaalde volgorde vrij geschakeld kan worden.

Het probleem wat wij hebben is dat de kassa's geen echt touchscreen hebben maar een infrarood veld en daar vaker vliegen op lopen en daar reageert dan het scherm op.

Met de oude software ging alles met toetsenbord en kon jet het infrarood veld uitzetten. Maar met de nieuwe software is het de bedoeling alles via het scherm te regelen en dan verwacht ik in de zomer weer een hoop problemen met vliegen. De software zelf heeft geen mogelijkheid om hier voor een oplossing te zorgen. Dan dacht ik start ik gewoon een screensaver na een korte tijd (b.v. 1 minuut), maar dat moet er dan een zijn die niet makkelijk (dus met een vinger) te unlocken is. Dus met 2 vingers tegelijk of zoals bij sommige smartphones met een bepaalde tekenvolgorde.

Maar ik kan niets vinden als ik hier op google. Heeft iemand een idee? Mag ook een andere oplossing zijn.

Kassa's zijn IBM Any Kiosk (tegenwoordig van Toshiba).

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:59
Meerdere vingers detecteren werkt alleen als je scherm multitouch ondersteunt. En dat ondersteunt zo'n scherm zo te horen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:18

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ah... In dat geval moet het dan een unlock zijn met een bepaalde tekenvolgorde.

Had ik idd nog niet op gelet of het multitouch is...

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.