Hallo iedereen,
Ik heb momenteel nog een iPhone 4 32GB ( gekocht op de launch date ). Aangezien deze nu echt te traag is geworden. ( sommige games/apps duren letterlijk 2 min met opstarten) is het tijd voor een nieuwe.
Wat wil ik gaan doen mer mijn smartphone ?
Muziek luisteren.
Films kijken
Gamen ( nieuwste 3D games > modern combat 4/5 ? En de verdere zwaardere games. ( hoe mooier hoe beter !)
Fitnessaccessoires gebruiken zoals een hartslag meter. + apps als runtastic pro.
Messages apps / bellen
Browsen
Veel foto's maken
Als voorbeeld > tijdens wandelen de fitnessapps draaien. + muziek en dan in mijn rust momenten ook whatsapp, af en toe een foto maken. Mijn huidige iPhone kan dit simpelweg niet meer goed aan.
Eisen hardware
Goed scherm
Snel /geen haperingen > erg belangrijk.
Grote opslag 32 GB en hoger
Goede camera
Zelf twijfel ik tussen IOS en android. Ook is de lange support van de mobiel belangrijk ( wil als het kan er 4/5/6 jaar mee doen ) eventueel met custom Roms, verder is mijn budget geen probleem €1000/€1500 al wil ik natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk. Met dat in het achterhoofd heb ik de volgende telefoons gevonden.
IOS
IPhone 5S 64 GB ( maar is al erg oud liever wacht ik dan op de iPhone 6)
iPhone 6 ?
Android
Samsung galaxy S5 / s5 prime later ?
Samsung galaxy note 3 / 4 toekomst
Ik ben alleen een beetje bang dat de support zeer snel dropt...
LG G2 > mooie highend specs maar het scherm mist een Beetje het wow effect. > geen SD slot
LG G3 > erg mooie telefoon maar de tweakers review spreek over haperingen.
HTC M8 > hele mooie telefoon maar de camera is bedroevend.
Hebben jullie nog een suggestie voor een telefoon? Of eenop/aanmerking waar ik op moet letten? Ik geef zwaar de voorkeur om eerst de telefoon in de hand te hebben voor ik geld uitgeef.
Alvast bedankt voor de hulp !!:)
Ik heb momenteel nog een iPhone 4 32GB ( gekocht op de launch date ). Aangezien deze nu echt te traag is geworden. ( sommige games/apps duren letterlijk 2 min met opstarten) is het tijd voor een nieuwe.
Wat wil ik gaan doen mer mijn smartphone ?
Muziek luisteren.
Films kijken
Gamen ( nieuwste 3D games > modern combat 4/5 ? En de verdere zwaardere games. ( hoe mooier hoe beter !)
Fitnessaccessoires gebruiken zoals een hartslag meter. + apps als runtastic pro.
Messages apps / bellen
Browsen
Veel foto's maken
Als voorbeeld > tijdens wandelen de fitnessapps draaien. + muziek en dan in mijn rust momenten ook whatsapp, af en toe een foto maken. Mijn huidige iPhone kan dit simpelweg niet meer goed aan.
Eisen hardware
Goed scherm
Snel /geen haperingen > erg belangrijk.
Grote opslag 32 GB en hoger
Goede camera
Zelf twijfel ik tussen IOS en android. Ook is de lange support van de mobiel belangrijk ( wil als het kan er 4/5/6 jaar mee doen ) eventueel met custom Roms, verder is mijn budget geen probleem €1000/€1500 al wil ik natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk. Met dat in het achterhoofd heb ik de volgende telefoons gevonden.
IOS
IPhone 5S 64 GB ( maar is al erg oud liever wacht ik dan op de iPhone 6)
iPhone 6 ?
Android
Samsung galaxy S5 / s5 prime later ?
Samsung galaxy note 3 / 4 toekomst
Ik ben alleen een beetje bang dat de support zeer snel dropt...
LG G2 > mooie highend specs maar het scherm mist een Beetje het wow effect. > geen SD slot
LG G3 > erg mooie telefoon maar de tweakers review spreek over haperingen.
HTC M8 > hele mooie telefoon maar de camera is bedroevend.
Hebben jullie nog een suggestie voor een telefoon? Of eenop/aanmerking waar ik op moet letten? Ik geef zwaar de voorkeur om eerst de telefoon in de hand te hebben voor ik geld uitgeef.
Alvast bedankt voor de hulp !!:)