Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• johanneslol
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Hallo iedereen,

Ik heb momenteel nog een iPhone 4 32GB ( gekocht op de launch date ). Aangezien deze nu echt te traag is geworden. ( sommige games/apps duren letterlijk 2 min met opstarten) is het tijd voor een nieuwe.

Wat wil ik gaan doen mer mijn smartphone ?

Muziek luisteren.
Films kijken
Gamen ( nieuwste 3D games > modern combat 4/5 ? En de verdere zwaardere games. ( hoe mooier hoe beter !)
Fitnessaccessoires gebruiken zoals een hartslag meter. + apps als runtastic pro.
Messages apps / bellen
Browsen
Veel foto's maken

Als voorbeeld > tijdens wandelen de fitnessapps draaien. + muziek en dan in mijn rust momenten ook whatsapp, af en toe een foto maken. Mijn huidige iPhone kan dit simpelweg niet meer goed aan.

Eisen hardware

Goed scherm
Snel /geen haperingen > erg belangrijk.
Grote opslag 32 GB en hoger
Goede camera

Zelf twijfel ik tussen IOS en android. Ook is de lange support van de mobiel belangrijk ( wil als het kan er 4/5/6 jaar mee doen ) eventueel met custom Roms, verder is mijn budget geen probleem €1000/€1500 al wil ik natuurlijk het liefste zo goedkoop mogelijk. Met dat in het achterhoofd heb ik de volgende telefoons gevonden.

IOS
IPhone 5S 64 GB ( maar is al erg oud liever wacht ik dan op de iPhone 6)
iPhone 6 ?

Android

Samsung galaxy S5 / s5 prime later ?
Samsung galaxy note 3 / 4 toekomst

Ik ben alleen een beetje bang dat de support zeer snel dropt...

LG G2 > mooie highend specs maar het scherm mist een Beetje het wow effect. > geen SD slot
LG G3 > erg mooie telefoon maar de tweakers review spreek over haperingen.

HTC M8 > hele mooie telefoon maar de camera is bedroevend.

Hebben jullie nog een suggestie voor een telefoon? Of eenop/aanmerking waar ik op moet letten? Ik geef zwaar de voorkeur om eerst de telefoon in de hand te hebben voor ik geld uitgeef.

Alvast bedankt voor de hulp !!:)

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Als je een snelle telefoon wil hebben die vloeiend door de interface loopt, neem dan een Nexus 5. Heeft ook een goed scherm, en 32GB opslag. De camera is niet geweldig, maar ook niet slecht.pricewatch: LG Nexus 5 32GB Zwart

Houd er wel rekening mee dat hij geen uitbreidbare opslag heeft, dus je kan er geen extra sd-kaartje instoppen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hou er rekening mee, dat bij Android telefoons de support na twee jaar wel stopt, wanneer je langer met een toestel wil doen, ben je m.i. dan beter af met een iPhone.
Voor mensen, die een of twee jaar met een telefoon doen, is er nog helemaal niets mis met de 5S, maar in jouw geval zou ik dan toch wachten op de 6.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Waarom wil je zo lang met een telefoon doen als je 1500 euro over hebt voor een telefoon?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Lumia 930 of 1520 8)

[ Voor 4% gewijzigd door PinokkioTV op 24-06-2014 19:51 . Reden: Typo ]