De Steam Summer Sale 2014 is weer aangebroken en ik laat me dan toch altijd weer verleiden om meer spellen te kopen dan dat ik speel. Zo heb ik nu toch maar Skyrim gekocht. Voor die 4 euro wilde ik hem niet laten liggen. Probleem is dat het een RPG is waar je veel tijd in kan (moet?) steken. En tijd heb ik niet ongelimiteerd. Nu is er een andere RPG ook in de aanbieding, Kingdom of Amalur, ook interessant, maar ja, kom ik daar wel ooit aan toe om te spelen.
Het liefst speel ik een spel eerst rond, voordat ik aan een volgende begin. Met een FPS is dat meestal niet zo moeilijk, singleplayer campaigns zijn wel binnen een week of twee uit te spelen. Maarja een RPG kost wat meer tijd.
Hoe doen jullie dat? Spelen jullie verschillende RPG's door elkaar? Spelen jullie überhaupt spellen door elkaar of gaat het om de beurt?
Het liefst speel ik een spel eerst rond, voordat ik aan een volgende begin. Met een FPS is dat meestal niet zo moeilijk, singleplayer campaigns zijn wel binnen een week of twee uit te spelen. Maarja een RPG kost wat meer tijd.
Hoe doen jullie dat? Spelen jullie verschillende RPG's door elkaar? Spelen jullie überhaupt spellen door elkaar of gaat het om de beurt?