Hoeveel spellen speel jij tegelijkertijd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
De Steam Summer Sale 2014 is weer aangebroken en ik laat me dan toch altijd weer verleiden om meer spellen te kopen dan dat ik speel. Zo heb ik nu toch maar Skyrim gekocht. Voor die 4 euro wilde ik hem niet laten liggen. Probleem is dat het een RPG is waar je veel tijd in kan (moet?) steken. En tijd heb ik niet ongelimiteerd. Nu is er een andere RPG ook in de aanbieding, Kingdom of Amalur, ook interessant, maar ja, kom ik daar wel ooit aan toe om te spelen.

Het liefst speel ik een spel eerst rond, voordat ik aan een volgende begin. Met een FPS is dat meestal niet zo moeilijk, singleplayer campaigns zijn wel binnen een week of twee uit te spelen. Maarja een RPG kost wat meer tijd.

Hoe doen jullie dat? Spelen jullie verschillende RPG's door elkaar? Spelen jullie überhaupt spellen door elkaar of gaat het om de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik speel waar ik op dat moment zin in heb, dat kan BF3/4 zijn, Diablo3, Skyrim, Mass Effect1/2/3, Age of Empires/Mythology, etc etc. Ik speel meestal met andere mensen waar het kan Co-op of vs.

En 'Tijd in moet steken' kun je over een aantal weken of dagen doen, dat is aan jou.

Het hangt ook een beetje van de titel af, sommige games hebben van die irritante 'save points' waar je Skyrim overal kan saven. Volgens mijn heeft Kingdom of Amalur zo'n irritant systeem maar ik kan me vergissen het is al even geleden.

Het lastigste zijn games als Dragon age/Mass effect hier wilde ik weten wat het volgende was en wilde ik om 12 uur naar me nest maar was het van 'nog even' en voila 1 uur of soms later.

RPG's door elkaar spelen is niet mijn ding, het trekt me een beetje uit het verhaal van de ene of de andere.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:25
Ik speel zelf meestal 1 game/console tegelijk. heel saai.... maar dan pruts ik ook het minst met shortcuts en controls etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Ik speel vaak max. 3 games primair en als ik zin heb in wat anders dan ga ik random te werk waar ik op dat moment zin in heb. Laatste tijd vooral bezig om games met een campaign/verhaal uit te spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:15
ik speel zelf echt alles door elkaar.. zowel PC en op consoles (360 en wii u)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:08

Madstorm

Derping all the way!

Qua storyline speel ik het liefst één spel. Dan kan ik mijn hoofd daar in ieder geval goed bijhouden. Maar ik speel daarnaast nog wel andere games zonder story, denk hierbij aan CS:GO, Minecraft, Battlefield 4 enz...

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Heb zelf ook altijd dat probleem ja, dat ik veel meer koop dan ik speel. Heb denk ik zelfs 40 games op steam staan die ik niet eens 1 keer geinstalleerd heb :P

Enige tijd dat ik echt op 1 game focus is als ik weer een tijdje gefixeert ben met een MMO
Maar ook dan baal ik dat ik andere games oversla eigenlijk XD maar alsnog stop ik me vrijetijd in de MMO

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ricmaniac schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:07:
Heb zelf ook altijd dat probleem ja, dat ik veel meer koop dan ik speel. Heb denk ik zelfs 40 games op steam staan die ik niet eens 1 keer geinstalleerd heb :P

Enige tijd dat ik echt op 1 game focus is als ik weer een tijdje gefixeert ben met een MMO
Maar ook dan baal ik dat ik andere games oversla eigenlijk XD maar alsnog stop ik me vrijetijd in de MMO
Wees maar niet bang. Ik heb er iets van 300 die ik niet heb gespeeld :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
Ik speel meestal twee tot drie games tegelijk, ben nu met een complete playthrough bezig van ME en ben nu dus met ME3 bezig, tussendoor hier en daar nog wat GTA online.
Ik heb met de sales me tot nu toe nog redelijk in kunnen houden maar ze zijn nog niet over. O-)
Maar de voorgaande summer sale iets van 31 games gekocht waarvan ik er tot nu toe misschien iets van 15 gespeeld heb.

Ik zie net hierboven dat het erger kan. _O-

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
BF4, HALO 4 op dit moment. Beide in multiplayer en op de xbox 360.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
De pest is dat je ook weleens oude spellen koopt (leuk! van vroeger) op Gog voor nog geen dollar, maar je vervolgens bedenkt dat er een hoop nieuwe titels ook nog stonden te wachten. Laatste maanden nauwelijks gespeeld, maar meer dan 2-3 tegelijkertijd zullen het echt niet worden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-10 19:46

Pykow

Angelo OTR

*offtopic*
Maar om terug te gaan naar mijn punt, ipv ubisoft af te kraken met hun slechte games.
het had fijn geweest als je dat vanaf het begin gedaan had

ik speel van iedere genre maar 1 game of maximaal 2.
Zo speel ik momenteel GTA V, Fifa 14, Battlefield Hardline (Beta)

[ Voor 77% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:02 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:02 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

offtopic

[ Voor 96% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:12

Rmg

offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:08
Ik speel meestal 3a4 verschillende games tegelijk

Op dit moment speel ik:
Hearthstone
Watch Dogs (ps4)
Trine 2 (ps4)
Puppeteer (ps3)

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 23-06-2014 11:46 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-10 14:33
offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:03 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 10:08
offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 23-06-2014 13:03 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Speel meestal twee games door elkaar. Meestal is dat een game waarbij het een soort pick up and play is. Een potje Fifa, Minecraft, ff een halfuurtje GTA Online en voorheen af en toe een potje CoD. Een game die zowel voor 20 minuten als uren achter elkaar door kan gamen. Geen verhaal, gewoon lekkere actie, vermaak.
En de andere game is meestal een game waarbij ik de verhaal lijn speel. Bijv. een game als The Last of Us of Uncharted.
Soms valt een game tussen de bovengenoemde games in. Dan speel ik vaak alleen die game. Skyrim en Far Cry 3 waren dat voor mij. Je kon zowel het verhaal volgen maar ook ff een korte speelsessie (even wat dieren stropen in Far Cry of even wat armor maken in Skyrim en verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pykow schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:39:
2. AC:Black flag, missies spreken me niet aan, je moet steeds sluipen om een missie te kunnen halen, want full attack heeft geen nut en daarnaast roepen ze versterking op (schreeuwen/alarm) en je moet op hoge gebouwen staan om een gebied over te nemen.
Blijkbaar heb je het niet veel gespeeld, maar het combat is vaak ontzettend makkelijk. De vecht patronen van vijanden zijn ontzettend voorspelbaar.
En je neemt geen gebied over als je op een hoog gebouw staat, maar je haalt een deel van de fog of war van de map af.

Waarschijnlijk heb je Splinter Cell Blacklist ook niet gespeeld? Die is toch wel een stuk anders dan het AC IV, FC3 en Watch_Dogs recept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Eigelijk speel ik op het moment voornamelijk league of legends, met fifa(omdat ik daar zin in had met het wk) en counter strike ernaast. Verder speel ik op het moment niks. Daarvoor was het wow, lol, cs en fifa. WoW een kleine 7 maanden geleden mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Heerlijk hoe iemand van een leuk topic een Ubisoft bash fest kan maken.. Echt, blijf on topic of post gewoon niet.

Ik speel nu vooral:

1.) Black Ops 2 (360)
2.) World of Warcraft
3.) Forza Horizon/Titanfall (deze wisselen per week)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Normaal gesproken maar 1 en dat is dan op me PS3 maar ik doe ook geregeld old skool Tomb Raider op me laptop.. Dit zijn dan die games met blokjes en driekhoekjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:29

Nogne

>.<

Speel momenteel:
Elder Scrolls Online
En om het af te wisselen speel ik weer RollerCoaster Tycoon 1 (vorige maand via GoG weten te scoren :D )

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Werkelijk 'gelijktijdig'? Dan is het veelal een MMO (in que voor iets) en FIFA op de console.

Ik heb 12 games op m'n PC, stuk of 10 op de Xbox, ik varieer enorm. Nooit te lang 1 game te vaak te veel spelen, leuke afwisseling erin houden :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 13:15
Pykow schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:39:

Maar om terug te gaan naar mijn punt, ipv ubisoft af te kraken met hun slechte games.
ik speel van iedere genre maar 1 game of maximaal 2.
Zo speel ik momenteel GTA V, Fifa 14, Battlefield Hardline (Beta)
Lol, Ubisoft afkraken maar in de tussentijd wel BF Hardline van EA spelen.... :X

Anyways... Ik speel meestal 6 a 7 spellen per jaar. Soms speel ik spel A 2 maanden, laat het vervolgens 3 maanden liggen, en pak het dan weer op. Zo ben ik de laatste tijd weer veel BF3 aan het spelen.
Meeste games die ik speel zijn puur gericht op MP en hebben vaak nauwelijks een verhaal. Maakt het het casual spelen gelukkig een stuk makkelijker.

Een aantal spellen speel ik al jaren en zie ik ook voorlopig niet verdwijnen. Zo speel ik nog steeds Company of Heroes en Left4Dead2.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 11:27
lanerios schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:33:
Heerlijk hoe iemand van een leuk topic een Ubisoft bash fest kan maken.. Echt, blijf on topic of post gewoon niet.

Ik zit gewoon te liegen, dit is een ander topic. :+

[ Voor 20% gewijzigd door chaoscontrol op 23-06-2014 13:02 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Ik heb net flink gesnoeid in een aantal posts. Dit topic is er niet om te bespreken hoe goed of slecht games van uitgever X of Y zijn.

Post ontopic, of post niet :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel er 1 tegelijkertijd :+

spoiler: title
Zowel als grap als waarheid

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ChojinZ schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:42:
[...]

Lol, Ubisoft afkraken maar in de tussentijd wel BF Hardline van EA spelen.... :X

Anyways... Ik speel meestal 6 a 7 spellen per jaar. Soms speel ik spel A 2 maanden, laat het vervolgens 3 maanden liggen, en pak het dan weer op. Zo ben ik de laatste tijd weer veel BF3 aan het spelen.
Meeste games die ik speel zijn puur gericht op MP en hebben vaak nauwelijks een verhaal. Maakt het het casual spelen gelukkig een stuk makkelijker.

Een aantal spellen speel ik al jaren en zie ik ook voorlopig niet verdwijnen. Zo speel ik nog steeds Company of Heroes en Left4Dead2.
BF hardline, speel ik door gebrek aan een goede shooter alternatief.

Als we praten over een jaar, is 6 a 7 games best wel weinig.
afgelopen jaar heb ik de volgende games naast elkaar en achter elkaar gespeeld:
(Niet op volgorde)
* = uitgespeeld
- * Killzone Mercanary (PS Vita)
- * Little big planet VITA (PS vita)
- Rainbow moon (PS vita)
- Rayman legend (PS vita, Ubisoft ook mee gestopt, door de murphy levels)
- Fifa 14 (PS4)
- * Killzone shadow fall (ps4)
- * Tomb raider (ps4)
- * Battlefield 3 (PC)
- * Battlefield 4 (PC)
- Battlefield Hardline (beta) (PC)
- * GTA IV (Xbox360)
- Fifa WK 2014 (Xbox360)
- Watch_dogs (PS4)
- AC:Black flag (PS4)
- Infamous: Second son (PS4)
- Awsennauts (PC)

Dan zit ik dus met:
7x Games uitgespeeld
5x games die niet uitgespeeld kunnen worden
3x games die ik niet ga uitspelen (3x Ubisoft)
1x games die ik nog uit moet spelen
in totaal dus 16 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 08:04
Geen. Behalve met schaken... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 03-10 23:28
Ik speel nu 3 singleplayer (story) games tegelijkertijd. Far Cry 3, Thomas Was Alone en Portal 2 speel ik alledrie voor de tweede keer uit. Ik speel tusendoor ook veel multiplayer zoals CoD BO2 en Battlefield 3.
De eerste keer dat ik ze uitspeelde speelde ik ze wel in een ruk door, vaak nog steeds 2 singleplayer games tegelijk maar niet 3 zoals nu en met veel minder multiplayer tussendoor.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07
Ik ben momenteel bezig met:
- Watch Dogs (PS4)
- Child of Light (PS4)
- Rayman (PS4 alleen co-op, dus gaat wat trager ;))
- Enemy Front (PC) Veel Bugs dus schiet niet op.

Verder probeer ik pas een nieuwe game te kopen zodra ik een andere uit heb. Doorverkopen doe ik nooit echt, omdat ik meer een verzamel typ ben..

Mijn verlanglijstje is nogal groot voor ná de zomer..

[ Voor 8% gewijzigd door Kuhr89 op 24-06-2014 23:46 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

- Watch_Dogs (PC)
- Oldschool Runescape (PC)
- Fallout: New Vegas (PC) - Flink modded, al tig keer uitgespeeld ;)
- Battlefield 4 (PC)
- Dark Souls 2 (PC)

Games die ik vrijwel elke week met vrienden speel:
- CoD1, 2 of 4 (PC)
- Age of Empires 2 + Forgotten Empires (PC) - en dan niet de $%!&&€ steam versie
- Age of Mythology (PC)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Allemaal bedankt voor het reageren. Kingdoms of Amalur heb ik uiteindelijk toch gekocht.
Heb echter ook Hitman: Blood Money aangeschaft voor € 1,79 en die ben ik meteen gaan spelen :P

Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met ongespeelde spellen in mijn Steam account, al is 300 wel extreem veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 08-10 17:17

Ypho

Allround Nerd

Ik heb ook wel wat ongespeelde spellen in Steam, ik heb ook niet veel tijd om te spelen. Bij een sale koop ik dan weer eens een game, maar dan vergeet ik die te spelen. Nu komt dit meer omdat ik een Mac heb, en daar veel (goede) games niet op draaien, of alleen onder Bootcamp, dan is de drempel een stuk hoger ook te gaan spelen.

Wat ik op dit moment speel:
- Hearthstone (Mac, meerdere malen per week)
- Skyrim (Bootcamp, te weinig)
- Pokemon X (3DS, dagelijks in de trein)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Droefsnoet schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:04:
Allemaal bedankt voor het reageren. Kingdoms of Amalur heb ik uiteindelijk toch gekocht.
Heb echter ook Hitman: Blood Money aangeschaft voor € 1,79 en die ben ik meteen gaan spelen :P

Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben met ongespeelde spellen in mijn Steam account, al is 300 wel extreem veel.
Hehe, tja, ik kan dat persoonlijk niet zo, dingen ongespeeld laten. Nou heb ik wel een paar titels die zeer weinig actie hebben gekregen, maar van m'n 150 Steam titels heb ik enkel een aantal "Bundle games" nooit gespeeld.

Ik heb wel momenteel één titel in de koelkast staan, waar ik later pas aan ga beginnen. Veelal speel ik 1-5 titels tegelijk, in dezelfde periode zeg maar... Games waarvan je er meerdere tegelijk kunt spelen zijn slechte games. Schaakgrootmeesters enzo uitgesloten natuurlijk.

Twee RPG's tegelijk spelen ligt mij niet zo heel goed, tenzij ze fundamenteel verschillend zijn, maar ik zou nooit Dark Souls & Skyrim tegelijk gaan spelen. Zonde van de immersie mogelijkheden in beiden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 23:19

BoGu5

hmmmz

Ik wissel mijn games (teveel) af, waardoor je echt steeds je opgebouwde vaardigheden weer opnieuw moet oprakelen :)

Ben op het moment aan het spelen:
Mario kart 7 (3DS)
Luigi's Mansion 2: Dark Moon (3DS)
Hotline Miami

Verder de spelletjes tussendoor vermaak ik me vaak met shooters als BF3, TF2 en CS:GO.

Zodra een spel me begint te frustreren leg ik het vaak aan de kant om hem later weer opnieuw te proberen (bv nu laatste boss in LM2:DM).

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger speelde ik alles door elkaar. Dat ging een hele tijd goed, maar op gegeven moment krijg je het drukker door studie en werk, waardoor ik op gegeven moment bemerkte dat ik games lange tijd niet speelde en dus al lang en breed vergeten was waar ik ook alweer mee gebleven was.

Tegenwoordig speel ik dus maximaal twee games in dezelfde periode. In ieder geval één verhaalgedreven game en de ander is pick up and play. Op dit moment zijn dat voornamelijk GTA (incl online) en Star Wars Pinball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:08
Eén, zo kan ik me helemaal één voelen met de game. Het spelen van meerdere games tegelijk is te afleidend voor mij.

Op dit moment zit ik helemaal in Watch Dogs.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 18:51
Hier ook 1 op de PS3, om dezelfde reden: wil gewoon het momentum erin houden als ik met een game bezig ben. Als ik een game langer dan een week durf laten liggen, ben ik er helemaal uit en riskeer ik er helemaal mee stil te vallen. Is recent bvb met Last Of Us gebeurd wat ik nu toch al 2 maand niet meer opgezet heb, en op 40% blijven steken ben.

Speel wel wat andere games tussendoor op de iPad (Clash of Clans, Hearthstone,...) maar dat telt toch niet echt mee, vind ik :).
Pagina: 1