Mijn Lumia 720 deed het goed tot nu toe. Echter laatste dagen opeens een microfoon probleem. Mijn gesprekspartners kunnen mij plots niet meer horen! Omdat ik dacht aan een software probleem uiteindelijk gevonden dat het aanzetten van het dubbel tikken functie? om de telefoon uit slaapstand te halen er bij mijn Lumia er toe leidde dat de microfoon bij normale telefoongesprekken niet meer functioneerde. Deze functie had ik een aantal dagen daarvoor idd geactiveerd. Maar ook nog wel een aantal andere dingen veranderd in de Lumia apps waardoor ik niet gelijk hieraan dacht.
Had ook al een reparatie verzoek gedaan maar opeens doet de microfoon het weer na een software herinstallatie. Omdat deze functie na de herinstallatie nog niet was geactiveerd zette ik deze functie aan en toen deed de microfoon het wederom niet meer. Eureka
De dubbel tab functie weer uit gezet en ja hoor de microfoon doet het weer!
(instellingen > aanraken > tik 2 x om telefoon te activeren) Omdat ik deze oplossing nog niet was tegengekomen plaats ik deze oplossing hier op het forum. Wellicht ook te proberen voor andere Lumia gebruikers met microfoon issues.
Had ook al een reparatie verzoek gedaan maar opeens doet de microfoon het weer na een software herinstallatie. Omdat deze functie na de herinstallatie nog niet was geactiveerd zette ik deze functie aan en toen deed de microfoon het wederom niet meer. Eureka
(instellingen > aanraken > tik 2 x om telefoon te activeren) Omdat ik deze oplossing nog niet was tegengekomen plaats ik deze oplossing hier op het forum. Wellicht ook te proberen voor andere Lumia gebruikers met microfoon issues.
[ Voor 21% gewijzigd door theohelmus op 23-06-2014 08:08 ]