WK vol amusement!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Laatste jaar kijk ik vrij weinig voetbal meer. Alleen de op papier leukste wedstrijden probeer ik te kijken.

Maar ik moet het toch even kwijt. Al zou het WK nu al afgelopen zijn, dan hebben we toch al meer leuke, mooie, spannende, doelpuntrijke wedstrijden gezien dan minimaal de afgelopen 3 WK's?

Zelfs Korea-Algerije is leuk om te zien. Natuurlijk Griekenland is saai, maar dat weer iedereen dus die wedstrijden sla je standaard over.

Echt ik heb zoveel leuke wedstrijden gezien:
NED-SPA, POR-DUI, ENG-URU, CHI-AUS, NED-AUS, GHA-USA, DUI-GHA, ITA-CRI, HON-ECU. Zelfs ZKA-ALG is leuk!

Dit is hoe een WK hoort te zijn toch?

Of heb ik gewoon geluk met de wedstrijden die ik kijk en ervaart de andere helft het gewoon als waardeloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:17
POR-DUI was maar eventjes spannend. Die wedstrijd was snel over om heel eerlijk te zijn. Veel doelpunten is niet gelijk aan een leuke wedstrijd.

Verder geniet ik ook van dit WK!
Er zitten sommige wedstrijden tussen die je liever niet ziet maar ook veel goede wedstrijden met landen die mij verbazen (Chili bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nee, zowel vorig WK als dit WK heb ik het grootste gedeelte van alle wedstrijden gezien, en deze zijn echt significant leuker, spannender, doelpuntrijker dan 4 jaar geleden.

En die kutvuvuzela's, of het gebrek daaraan. Slok op een borrel. Genieten geblazen!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:53
BRA - MEX (heel spannend, ondanks 0-0), COL - IVO (2de helft was om te smullen), ENG - ITA (ook niet onaardig, een soort ENG - URU light), ZWI - FRA (veel goals), GHA - USA (bij vlagen erg leuk) én ZKA - RUS (laag niveau, maar ging wel op en neer met kansen aan beide kanten) waren ook leuk.
En net nog USA - POR ook leuk. En dan zelfs een ARG - IRN was aardig, omdat Iran best wel wat kansen kreeg.
Eigenlijk alleen IRN - NIG en JPN - GRI waren tergend. De rest was redelijk tot spectaculair.

Wat ook grappig is, is dat Algerije zo leuk speelt. Ik kan me die wedstrijden van Algerije op het WK van 2010 nog herinneren. Dat waren allemaal IRN - NIG wedstrijden: er gebeurde geen bal.
Kijk de uitslagen maar:
Wikipedia: Algerije op het wereldkampioenschap voetbal 2010

Er wordt nu ook lekker veel gescoord op dit WK, met mooie goals.

Dit WK is leuker dan menig Champions League seizoen. Nu maar hopen dat dit door wordt getrokken naar de knock-out fase en dat die een beetje wordt zoals die van de CL 12/13: Wikipedia: UEFA Champions League 2012/13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

We worden verwend. Laten we hopen dat ze daar in Brazilië rustig blijven en er verder geen domper op het WK komt voor een of andere reden.

Die wedstrijd Ghana tegen Duitsland was de beste wedstrijd die ik gezien heb op een WK sinds '98.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Ik moet ook beamen dat het gewoon een heel leuk WK is om naar te kijken. Stadions bijna allemaal vol, weinig ongeregeldheden en heel veel doelpunten!

De wedstrijd Algerije - Zuid-Korea had ik toch wel ingeschat als een "in slaap val op de bank" wedstrijd maar het was erg boeiend maar tegelijkertijd niet zo goed voor mijn voetbalpool :+
Pagina: 1