hallo, mijn broertje wil zijn pc upgraden. Hij speelt veel minecraft, Feed the beast (een minecraft met veel mods, wat het zwaar maakt voor de CPU), en een aantal games via steam, die ik volgens hem niet op hoef te noemen omdat hij ze niet zo veel speelt.
Het idee is dat ik samen met mijn ouders en mijn andere broertje hem samen voor zijn verjaardag op 28 juni gaan geven (dat is dus ook de absolute deadline, en het moet dan binnen zijn).
Aan de kosten hebben we (nog) geen specifiek bedrag gezet, maar het moet niet te duur worden.
Wat hij nu heeft:
GPU: NVidia Gforce GTX 550 ti, 1GB RAM van ASUS
CPU: Intel core 2 duo E6850
MoBo: Intel DX38BT
PSU: targan TG200-U33II (600W)
HDD: 80GB en 320GB met 7200RPM (windows zegt 74,53GB en 298,09GB) (twee fisiek losse schijven)
RAM: 6GB (4 sticks (2x2GB en 2x1GB (tenminste ik zag dat er 2 soorten zijn waarvan er op een 2x2GB staat)))
SATA DVD brander
IDE DVD speler
wat er ook in zit maar niet gebruikt word:
TV kaart
Floppy drive
Als ik dit even moet verduidelijken zeg het even.
Wat voor nieuwe dingen we plannen om er in te stoppen:
Ik weet niet of dit mobo nodig is, als een goedkoper mobo kan is dat natuurlijk mooi.
Alvast bedankt.
Het idee is dat ik samen met mijn ouders en mijn andere broertje hem samen voor zijn verjaardag op 28 juni gaan geven (dat is dus ook de absolute deadline, en het moet dan binnen zijn).
Aan de kosten hebben we (nog) geen specifiek bedrag gezet, maar het moet niet te duur worden.
Wat hij nu heeft:
GPU: NVidia Gforce GTX 550 ti, 1GB RAM van ASUS
CPU: Intel core 2 duo E6850
MoBo: Intel DX38BT
PSU: targan TG200-U33II (600W)
HDD: 80GB en 320GB met 7200RPM (windows zegt 74,53GB en 298,09GB) (twee fisiek losse schijven)
RAM: 6GB (4 sticks (2x2GB en 2x1GB (tenminste ik zag dat er 2 soorten zijn waarvan er op een 2x2GB staat)))
SATA DVD brander
IDE DVD speler
wat er ook in zit maar niet gebruikt word:
TV kaart
Floppy drive
Als ik dit even moet verduidelijken zeg het even.
Wat voor nieuwe dingen we plannen om er in te stoppen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4440 Boxed | € 148,76 | € 148,76 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 214,76 | |
Ik weet niet of dit mobo nodig is, als een goedkoper mobo kan is dat natuurlijk mooi.
Alvast bedankt.
het is dus een tagan tg600-u33ii. ik had het even snel op mijn telefoon getyped, en dan kan je wel eens iets verkeerd typen.