Elke keer als ik watch dogs speel na een tijd crasht mijn spel, dan krijg ik van windows een melding dat mijn driver was gecrasht, is dit dan dat mijn settings in watch dogs te hoog staan of ligt het echt aan mijn driver's. Ik heb ook 4 displays en windows herkent er wel vier maar ik kan er maar vier gebruiken, kan ik dat ook op een manier oplossen?
Wat bedoel je hiermee?thibautb schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:09:
Ik heb ook 4 displays en windows herkent er wel vier maar ik kan er maar vier gebruiken, kan ik dat ook op een manier oplossen?
4 schermen die zijn verbonden aan mijn gpu en, als ik naar resolutie ga bij control panel dan zie ik 4 schermen maar ik kan maar 3 schermen instellen om te gebruiken, als ik het vierde display wil instellen zegt windows dat ik mijn instellingen moet opslaan voor ik verandering maak, maar ik heb alles opgeslagen...
1 grote scherm en 3 kleinere?
De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel
Heb je je kaart overgeclocked?thibautb schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:09:
Elke keer als ik watch dogs speel na een tijd crasht mijn spel, dan krijg ik van windows een melding dat mijn driver was gecrasht, is dit dan dat mijn settings in watch dogs te hoog staan of ligt het echt aan mijn driver's.
Watch Dogs crasht erg snel als je kaart maar een klein beetje onstabiel is
Neen, ben er nog niet aan geweest, begint echt irritant te worden soms crasht het al na 3 minuten, misschien wordt hij te warm, het is een msi R9 290x Lightning, heeft wel 3 fans er op..., heb ook al is de driver's opnieuw geinstalleerd en blijft gewoon hetzelfde...
Ik had nergens last van in watch dogs
je moet BETA drivers gebruiken ik heb ook een r9 290
Crashen gebeurd ook als je 290 te weinig stroom krijgt, mischien heb je een defect exemplaar die extra stroom nodig heeft... die r9s vreten 350w met een moderate overclockje van 10%..
je moet BETA drivers gebruiken ik heb ook een r9 290
Crashen gebeurd ook als je 290 te weinig stroom krijgt, mischien heb je een defect exemplaar die extra stroom nodig heeft... die r9s vreten 350w met een moderate overclockje van 10%..
[ Voor 100% gewijzigd door A87 op 23-06-2014 03:18 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb nu er de derde pci-e stroomingang ook er ingestoken, tot nu toe de eerste twee uren nog geen crash, overclocken heb ik wel nog niet gedaan. Dus hopelijk blijft het zo goed!
Pagina: 1