Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

SSID word niet gezien

Pagina: 1
Acties:

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Beste tweakers,

Ik heb thuis Ziggo en de standaard modem zend een Wifi signaal uit. Daarbij heb ik nog een router een TP-Link 1043nd met DD WRT die ook een wifi signaal uitzend.

Nu is het zo dat mijn pc met XP deze wel ziet maar mijn W8 device ziet de ssid van de router met dd-wrt niet... Ik heb van alles geprobeert ander kanaal,bgn mode, met en zonder wachtwoord maar geen succes. Het rare is dat de W8 device wwl alle andere ssid's in de buurt ziet behalve de dd-wrt...

Mijn android devices zien deze wel! Ik heb ook de nieuwste drivers geinstaleerd op het w8 device...

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-11 21:31
Klinkt erg vreemd. Moet je niet gewoon ff vernieuwen bij je netwerkoverzicht?

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Controleer eens of je W8 machine de frequenties die je router uitzendt (2.4GHz/5Ghz of allebei) ook kan ontvangen?

• aidahmic
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09-2023
Jup vernieuwd en draai alleen 2.4ghz.... Kan ze ontvangen al gechekt..

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
Heb je op je W8 machine al geprobeerd om met inSSIDer te checken of het netwerk er dan wel bij staat?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

en niet kanaal 13?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Misschien speciale karakters in je SSID?

• andy88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:31
Hier zet ik ook op in. De meeste apparatuur die bestemd is voor niet-Europese verkoop 'ziet' geen netwerken op deze frequentie/dit kanaal.
Pagina: 1