Hi 4G abonnement 'over'->geschikt voor tablet 4G..?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Ik heb over een tijdje een Hi 4G abonnement 'over' met nog een contractduur van 1,5 jaar. Ik denk erover om deze te gebruiken voor een 4G tablet. Kan dit zomaar, want ik lees eea over aparte 'tablet' abonnementen. Lijkt mij persoonlijk van wel maar vind het niet 1,2,3.

Indien dit zo is, is het dan ook mogelijk om met een tablet te bellen? Niet dat dit veel gaat gebeuren maar het zou kunnen vanuit de woonkamer via handsfree. Volgens mij dient er dan een telefoon-app op te staan, maar de vraag is of fabrikanten deze op tablets mee installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

reiker

dan jij!

Hangt wellicht van je specifieke abonnement af, maar als ik op de pagina van een willekeurig sim-only abonnement kijk staat daar tussen "geschikt voor tablets" :)

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
OK, ga ik wel even KPN bellen. Weet iemand hoe het zit met 4g tablets en een dialer app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-10 15:38
Je hoeft KPN niet te bellen hoor ;). Als een simkaart past in je tablet, qua formaat, dan kun je hem ook gebruiken in een tablet. Ook al heb je dat abonnement afgesloten in combinatie met een "telefoonabonnement".

Of je dan ook met de tablet kunt bellen hangt een beetje af van de tablet zelf. Sommige tablets hebben dan een telefoonapp, maar het is wat minder gebruikelijk.