Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
hoi.

ik ben op zoek naar een programma dat automatisch mp3's toevoegd in een playlist.
dus stel ik heb een aantal mappen bijv nl talig , top 40 , kids etc dan wil ik in de desbetreffende folder dus gewoon de mp3 bestanden die ik heb toevoegen in de map , en als ik met mediaportal of windows media player de desbetreffende playlist inlaad dat dan die mp3's ook met die betreffende playlist afgespeeld worden of als ik nummers verwijder dat die er dan ook uitgehaald zijn .

weet iemand of dat mogelijk en zoja welek software dat voor elkaar krijgt ?

bij voorbaat dank :)

hmm

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Zijn Mediaportal of Windows Media een vereiste? Anders: Foobar -> Autoplaylists

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• style2k
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 15:04
naja meestal word het afgespeeld op mijn mediacenter (mediaportal in dit geval).
en dan open ik een playlist en die speelt die af. en die playlist wil ik dus up to date hebben en als foobar de lijst kan opslaan dan is dat al een optie als ik alleen maar scan hoef te doen en dan de ljist updaten. maar dat zou ik moeten proberen . ben nu aan kijken maar kan foobar niet meer downloaden . op de foobar site is het bestand ook verwijderd en in nieuwsgroepen vind ik het ook niet meer . ook op verschillende sites als cnet enzo is het ook niet meer te downloaden . dus moet eerst ff op zoek naar foobar als die uberhaubt nog te krijgen is .

update : nu is die wel weer te downloaden vreemd.
ff proberen :)

tnx

[ Voor 5% gewijzigd door style2k op 22-06-2014 15:59 ]

hmm