Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

GEEN BEELD - Ventilators draaien, ledjes branden niet

Pagina: 1
Acties:

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 10:49
Ik zit met een ontzettend vaag probleem. Mijn desktop geeft geen beeld. Bij het inschakelen draaien zowel de cpu, psu en de casefan. Echter brand er geen enkel lampje. Hij krijgt dus wel stroom maar tegelijk ook weer niet, zou je zeggen. Volgens mij draait de harde schijf wel.

Ik heb inmiddels de processor, het moederbord, videokaart en de voeding al vervangen. Vervolgens heb ik ook proberen op te starten zonder geheugen, zonder hdd, zonder videokaart. Wat ik ook doe.. geen beeld. Piepjes hoor ik ook niet aangezien er geen speaker in deze kast zit. Met de oude onderdelen heeft het allemaal goed gewerkt tot op een gegeven moment, hij stopte er spontaan mee. Daarom dus veel onderdelen vervangen.

Heeft iemand enig idee wat ik nog zou kunnen proberen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eerst eens met het geven van specs van je systeem.

En hebn je de LEDjes wel goed aangesloten? Als je die verkeerd om aansluit, dan geven ze geen licht.

• Blueflame_Core
Ja hoor dit is allemaal goed aangesloten. De specs doen er niet zoveel toe, maar geloof me dat is allemaal goed op elkaar afgestemt. Heb trouwens ook de onboard videokaart geprobeerd, ook dan geen beeld.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Misschien sluiting in je kast? Haal alles eens uit je kast en sluit dan alleen de benodigde onderdelen aan.
psu + mobo + cpu + mem

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:02

Wvr

is je scherm of vga/dvi kabel niet defect?

• Blueflame_Core
Nee die kabel is in orde. Sluiting in de kast komt ook het eerste in mij op, maar dan kan ik het beter in een andere kast stoppen lijkt me.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
Als je geen specs geeft, kunnen wij moeilijk helpen ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Blueflame_Core schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:07:
Ja hoor dit is allemaal goed aangesloten. De specs doen er niet zoveel toe, maar geloof me dat is allemaal goed op elkaar afgestemt. Heb trouwens ook de onboard videokaart geprobeerd, ook dan geen beeld.
De specs lijken me juist uiterst relevant.

Maar als je niet wilt dat je geholpen wordt hoef je ze natuurlijk niet te posten

• Blueflame_Core
Alles overgezet naar een andere behuizing en wederom geen lampjes. Ik vermoed dat het toch aan het nieuwe moederbord ligt. De specs is een intel i3 met 2x2gb ddr3 en een msi z87m g43 moederbord. 500 Watt coolermaster voeding.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
Blueflame_Core schreef op zondag 22 juni 2014 @ 13:01:
Ik heb inmiddels de processor, het moederbord, videokaart en de voeding al vervangen.....
Blueflame_Core schreef op zondag 22 juni 2014 @ 14:29:
Alles overgezet naar een andere behuizing en wederom geen lampjes. Ik vermoed dat het toch aan het nieuwe moederbord ligt. De specs is een intel i3 met 2x2gb ddr3 en een msi z87m g43 moederbord. 500 Watt coolermaster voeding.
Het moederbord had je toch al eens vervangen?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Blueflame_Core
Moederbord vervangen en alles draait weer.. Dus ja inderdaad het oude moederbord stuk en de nieuwe dus ook schijnbaar. Je verzint het niet..
Pagina: 1