De linker speaker van mijn A2 set produceert sinds vanochtend een ander soort ruis. De ruis is niet meer constant, maar is meer willekeurig en kraakt. De rechter speaker produceert nog steeds dezelfde 'hum' als altijd. Het gekraak is niet luid, maar ik vind het vrij storend als ik achter mijn bureau zit en in stilte probeer te werken. Daarnaast is muziek luisteren op een erg laag volume ook niet echt meer plezierig. Muziek op normaal niveau is prima, geen ruis of distortion.
De speakers zijn aangesloten op een Lexicon Alpha DAC. Loskoppelen van de DAC levert niks op.
De speakers zijn actief. In de linker speaker zit de versterker en de volumeregelaar. Zodra ik de draaiknop voor het volume dichtdraai, houdt het gekraak op (lijkt mij logisch).
Ben bang er iets mis is met de power supply of een amp in de speaker doet even raar.
Iemand ervaring met een soortgelijk 'probleem'? Op Google vind ik helaas niks wat lijkt op dit probleem.
Geluid uit de rechter speaker (goed)
Gekraak uit de linker speaker
De speakers zijn aangesloten op een Lexicon Alpha DAC. Loskoppelen van de DAC levert niks op.
De speakers zijn actief. In de linker speaker zit de versterker en de volumeregelaar. Zodra ik de draaiknop voor het volume dichtdraai, houdt het gekraak op (lijkt mij logisch).
Ben bang er iets mis is met de power supply of een amp in de speaker doet even raar.
Iemand ervaring met een soortgelijk 'probleem'? Op Google vind ik helaas niks wat lijkt op dit probleem.
Geluid uit de rechter speaker (goed)
Gekraak uit de linker speaker