Wijziging User Review ictinteresse - Hennie-M

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 22:20
Mods/admins,

De review
Ik heb een advertentie geplaatst om mijn htpc te verkopen.
Hennie-M heeft een reactie gestuurd per mail met een bod waarop ik heb gereageerd.

Mijn reactie:
Hij is werkend te zien en eventueel vanavond op te halen. 210euro is eigenlijk mijn minimum.

21 juni 2014 14:06 - Waarop Hennie weer reageert of ik er ook een installatie-DVD bij zit of een iso, zo ja dan kunnen we een tijd afspreken.

21 juni 2014 14:55 - Mijn reactie:
Er staat een nieuwe installatie op, ik hebngeen dvd. Hoelaat zou je ongeveer kunnen?

21 juni 2014 14:59 - Waarop Hennie nogmaals reageert:
Ik kan rond half 7/7 uur. Maar als jij een voorkeur hebt hoor ik dat graag. Ik ben ongeveer anderhalf uur onderweg. (en stuurt zijn telefoonnummer)

21 juni 2014 16:37 - Mijn reactie:
Ik ben pas rond kwart voor 9 thuis, eerder ga ik helaas niet redden. Redt jij dat?

21 juni 2014 17:03 - Hennie reageert weer: Mag het dan ook 10/half 11 zijn? En anders morgen?

21 juni 2014 17:22 - Mijn reactie: Waar moet jij vandaan komen? 10 half 11 zou in principe kunnen maar hoelang heb jij ongeveer nodig om te testen?

21 juni 2014 17:27:38 - Hennie reageert: 10 minuten ofzo.. Wil gewoon zien dat ie aangaat.

Kunnen we anders even bellen? Dat praat wat makkelijker. Ik heb vanavond een feestje in den bosch en moet rond 12uur weer in oss zitten dus 10 uur kan denk ik wel.

In tussentijd kan ik vanwege bepaalde redenen geen mail bekijken.

21 juni 2014 21:07:56 - Hennie reageert weer:
Wat is het adres eigenlijk? Ik wil zo vertrekken en dan ben ik er over een uurtje

21 juni 2014 21:47:51 Hennie reageert weer:
Hallo?

Ik ben binnen een half uur in almere.

21 juni 2014 22:10:36 Nogmaals Hennie:
Waar moet ik zijn?

21 juni 2014 22:37:00 Hennie nogmaals
Gast, ik sta bij je in de straat. Ik hoop dat je een goede reden hebt om niet te antwoorden.

21 juni 2014 22:49:12 Hennie nogmaals:
Gast, ik sta al een half uur bij je op de stoep.

Waarom antwoord je niet?

21 juni 2014 23:02:15 Hennie nogmaals:
Ok, ik ga nu naar huis.
Ik heb een negatieve review achter gelaten. Die kan ik nog weghalen als we hier later contact over hebben.

Maar ik baal hier wel erg van! Ik hoop voor jou dat je niet verongelukt bent oid.

[Einde conversatie]

Ik ben het absoluut niet eens met de negatieve beoordeling van Hennie. Wij hebben immers geen concrete (tijds)afspraak.
Hennie geeft ook andere zaken aan die niet kloppen, lees de mails maar door en oordeel.

Wat wil ik?
Al kan ik de deal met Hennie afronden op een andere dag, met zulke personen wil ik geen zaken doen. Hij zegt naar Almere te zijn gereden zonder adres en zonder akkoord vanuit mijn kant over een concrete afspraak dan wel adres/telefoonnummer van mij.

Het aangeboden product wat ik te koop aanbied verkoop ik dan wel aan een ander of laat ik lekker liggen.
Graag de zeer onterechte review verwijderen op mijn account.
De reden waarom ik geen negatieve review bij Hennie heb achtergelaten is omdat ik mij niet wil verlagen tot dat niveau.

Zijn negatieve feedback:
Afgesproken met deze verkoper om de htpc op te halen. Hij wist dat het anderhalf uur rijden was voor mij en hij is opeens gestopt met terugmailen.

Ik sta bij hem in de straat in de hoop dat hij iets laat weten maar dit zijn wel kutgeintjes.

Zo zie je maar dat ook iemand met heel veel goede waarderingen het ook kan laten vallen.

Ik heb Hennie-M hierover per mail op de hoogte gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 16:23
Ik ging uit van een principe akkoord. Jij noemt een tijd en ik ga daar mee akkoord.

Je hebt een goede V&A feedback en ik deed de aanname dat het wel goed zou komen. Blijkbaar te voorbarig maar wie kan er tegenwoordig niet even een mailtje terugsturen? Jij bent mij geen antwoord verschuldigd, maar je kan wel het fatsoen hebben om te antwoorden.

En dan ben ik hysterisch? Ik heb ook goede V&A reviews, ik ben heus geen schoft en ik kom altijd mijn afspraken na.

Ik wil daarom dat de review (in aangepaste vorm eventueel) blijft staan omdat de verkoper opeens stopt met reageren terwijl er wel een soort van akkoord was. Daarbij geef ik toe dat ik te voorbarig ben geweest door al aan te rijden. Het is mijn aanname geweest dat iedereen 5 minuten op een dag kan vrijmaken om een mailtje te beantwoorden.

Dat ik gefrustreerd ben omdat ik dat hele eind gereden heb is dan ook naar mijn idee logisch, wat mij op dit moment nog meer frustreerd is dat je eerst een topic gaat aanmaken om te klagen en geen contact met mij durft op te nemen.

[ Voor 38% gewijzigd door Hennie-M op 22-06-2014 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
Hennie-M schreef op zondag 22 juni 2014 @ 00:35:
Ik ging uit van een principe akkoord. Jij noemt een tijd en ik ga daar mee akkoord.

Je hebt een goede V&A feedback en ik deed de aanname dat het wel goed zou komen. Blijkbaar te voorbarig maar wie kan er tegenwoordig niet even een mailtje terugsturen? Jij bent mij geen antwoord verschuldigd, maar je kan wel het fatsoen hebben om te antwoorden.

En dan ben ik hysterisch? Ik heb ook goede V&A reviews, ik ben heus geen schoft en ik kom altijd mijn afspraken na.

Ik wil daarom dat de review (in aangepaste vorm eventueel) blijft staan omdat de verkoper opeens stopt met reageren terwijl er wel een soort van akkoord was. Daarbij geef ik toe dat ik te voorbarig ben geweest door al aan te rijden. Het is mijn aanname geweest dat iedereen 5 minuten op een dag kan vrijmaken om een mailtje te beantwoorden.

Dat ik gefrustreerd ben omdat ik dat hele eind gereden heb is dan ook naar mijn idee logisch, wat mij op dit moment nog meer frustreerd is dat je eerst een topic gaat aanmaken om te klagen en geen contact met mij durft op te nemen.
Een principe akkoord was er ook absoluut, maar nog geen concrete afspraak daar gaat het om.

Dat ik en jij een goede feedback hebben staat totaal los van het hebben van een afspraak.
Wie er tegenwoordig niet even een mailtje terug kan sturen? Nou ik dus, en dat over een gehele tijdsbestek van nog geen 7 uur, als jij altijd je mail kan bekijken is dat tot daar aan toe. Verwacht dat niet bij iedereen.

Ik zei dat je te hysterisch reageerde in je laatste mails, ik noem je nergens een schoft en ik zeg nergens dat jij je afspraken niet nakomt.

Zeg alleen niet dat IK geen afspraak nakom terwijl wij nog geen afspraak hadden over hoelaat je de computer zou ophalen.

Jij doet aanname's EN vertrekt zonder adres EN zonder telefoonnummer van mij. Vervolgens geef je mij maar een negatieve beoordeling?
Ik hoop dat je bij jezelf ten rade kan gaan om de keus alsnog te overwegen dat je de onterechte negatieve feedback laat verwijderen.

Ik heb nergens een concreet tijdstip genoemd alleen VANAF hoelaat ik thuis zou zijn.

Soort van afspraak is nog steeds geen concrete afspraak. Er zijn hier zoveel personen geweest die een andere direct negatieve feedback geven omdat zij niet reageren wanneer de ander wel in de gelegenheid is.

Aanname's aanname's aanname's... Eind van de rit hebben wij nog steeds geen concreet tijdsafspraak, de reden waarom ik eerst een topic open op tweakers en jou daarna mail is om de link mee te sturen. Kijk eens naar het tijdsverschil tussen het aanmaken van dit topic en dat jij je mail hebt ontvangen.

Het fatsoen om te reageren is er ook absoluut, het fatsoen vanuit jou kant dat iemand NIET in de gelegenheid is om te reageren wanneer het jou uitkomt is er niet.

[ Voor 28% gewijzigd door ictinteresse op 22-06-2014 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Hier gaan wij niet uitkomen, laat maar gebeuren want je hebt ook wel een beetje gelijk.

Ik ging er vanuit dat het wel goed zou komen, en dat is dus niet zo. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
Bedoel je hiermee dat je akkoord bent om jou review bij mij te laten verwijderen (doelend op je tekst: Laat maar gebeuren).

PS. Goedkomen zou het wel, alleen niet op de manier waarop jij hebt gehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
Modjes, haal de negatieve review maar weg. Ik wil gewoon deze k-dag afsluiten en er morgen niet meer overna willen denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
Uiteraard ga ik akkoord met het verwijderen van de onterechte negatieve feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.