I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik zou graag een overtuigend spelend NL willen zien, en niet zoals de laatste wedstrijden dat het van de tweede helft afhankelijk is.Sallin schreef op zondag 22 juni 2014 @ 08:35:
Ik zou graag een overtuigend spelend Belgie zien, en niet zo als de laatste wedstrijden.
Gaat voor beide ploegen op. Dus duvels, oprollen die hap, doe wat ons fataal werd in de knock-out en versla die Russen. Goed, toen hadden ze Guus aan het roer staan die natuurlijk het NLe spel gewoon kende, dus gewoon handelen met voorkennis was dat eigenlijk

Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mertens, Hazard, Lukaku
Dus Mertens en Fellaini nu basis.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 22-06-2014 16:36 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Hup België hup, laat de lee... eehh.. Go Red Devils!Quad schreef op zondag 22 juni 2014 @ 17:56:
Vermaelen toch in de basis, viel dus mee. Go Duivels!
<insert>Belgische vlag</insert>

⏩ PVOutput☀️
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Hij naait die bal de heg in terwijl hij makkelijk naar voren had kunnen draaien...
Dit gaat een spannede wedstrijd worden met kansen over en weer! Ik voel het!
[ Voor 38% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 18:15 ]
Waar zijn alle mede en nederbelgen in dit topic? Vorig topic veel meer volk aanwezig hiero.
Ben je aan het proberen een recordaantal dubbelposts in een topic neer te zetten?Kain_niaK schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:25:
Wacht maar hij kapt nog wel eens naar binnen toe en dan is de keeper in de war en scoort hij.
This too shall pass
België valt mij net zo hard tegen.Niku schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:15:
Gelukkig heeft Wilmots Mertens gewoon opgesteld, onbegrijpelijk dat hij niet in de basis stond vorige week. Russen vallen me overigens enorm tegen.
Eensch, op twee acties van Mertens na.
Eigenlijk hetzelfde liedje als de eerste wedstrijd.Vos schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:33:
[...]
Ja, Mertens zorgt nog voor wat gevaar. Lukaku bereiken ze niet.
Belgie wel sterk hoor, en Rusland best ok.
Duurzaam voetballen.Kain_niaK schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:39:
Staan wel weeer allemaal stil wanneer ze niet de bal hebben. Zag ik ook al tegen Algerije.
Energiebesparing enzo.
Lean Green Soccer Machine
Ja, lekker huilie-huilie ook van Mertens. Wel jammer, speel je een goede wedstrijd en dan ga je dat soort dingen doen. Ik wil best juichen voor België, maar dat soort naaiacties doen mijn sympathie toch wel als sneeuw voor de zon verdwijnen.Vos schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:38:
Wat een onzin gele kaart. Beiden met hoog been duel in, niet gestrekt.
... not as I do.
Sarcasme in mijn reactie was toch wel duidelijk, toch?Kain_niaK schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:43:
BS, als je niet de bal hebt en de goals is minder dan 20 meter van je verwijdert moet je gaan lopen om ruimte te maken. Als je stil staat ben je veel makkelijker te verdedigen dan wanneer je beweegt. Als het helemaal dicht staa rond de goals moeten er spelers naar buiten om ruimte te maken in de hoop dat de verdediging ook een paar stappen naar voren zet. Die ruimte kan genoeg zijn om er door heen te breken.
Belgie starte goed maar bloede dan dood. Ze moeten toch iets gevaarlijker worden. Dit is zo een wedstrijd waar je kan zien dat Belgie het niet van zijn individuele spelers moet hebben. Ze moeten het echt als een team doen.
[ Voor 89% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 18:47 ]
De Russen ja, want die moeten winnen.nFo schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:47:
2de helft gaan ze wel wat gas geven.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Punt om ons aan op te trekken: de laatste twee jaar winnen we uiteindelijk wel al die wedstrijden.
Soit, 0-0 is ook goed voor mij. Krijg ook het schijt van al die landen die zo massaal terugtrekken. Anti-voetbal alweer tegen België. Rusland onwaardig.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dat zal nodig zijn... op dit moment mag België blij zijn dat ze niet achter staan. Beste kans van de wedstrijd is vooralsnog voor Rusland, en hoewel ik denk dat de scheids de goede beslissing nam door geen penalty te geven, had België geen poot om op te staan gehad als ie hem wel op de stip legt.nFo schreef op zondag 22 juni 2014 @ 18:47:
2de helft gaan ze wel wat gas geven.
... not as I do.
Hopelijk word de wedstrijd straks open gegooid. 0 - 0 zou erg jammer zijn en de russen moeten winnen dus als Belgie ze niet afmaakt dan verliezen ze straks nog op het laatste. En de Belgische verdedigers zitten soms vrij veel te lopen. Hoop dat die en de middenvelders nog energie genoeg hebben voor nog 50 minuten. Een goede counter en alleen Courtois kan Belgie redden. Maar Belgie moet gewoon 2 keer scoren en de wedstrijd snel beslissen. Rusland is een beter team dan Algerij. Kunnen de Belgen wel balbezit hebben en wat overwicht maar dat vinden de Russen prima ... is een counter ploeg.
[ Voor 52% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 19:01 ]
Da's trouwens het probleem van Lukaku. Fantastische counter spits, maar opbouwend voetballend heb ik hem nog nooit zien scoren. En dat is dus het probleem: België heeft dus de bal, voetbalt opbouwend, maar we hebben geen spits. Toch geen die vanuit dat standpunt kan scoren. En dan moet het van een Mertens komen.
Hopelijk gaat Rusland hoger spelen in de tweede helft. Dan komt er ruimte en dan maken we ze af. Daar ben ik van overtuigend.
Trouwens. Iemand Witsel gevolgd? Da's toch de beste nummer 6 van de wereld. Jongens, hoe die kan stofzuigen op dat middenveld. Wereldklasse!
Meteen uitgeschakeldDarthDavy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:05:
Trouwens. Iemand Witsel gevolgd? Da's toch de beste nummer 6 van de wereld. Jongens, hoe die kan stofzuigen op dat middenveld. Wereldklasse!
[ Voor 12% gewijzigd door Goron op 22-06-2014 19:08 ]
Net als die andere met z'n afroschwarzenegger schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:06:
Ik vind die Witsel met z'n kapsel een beetje op Gullit in 88 lijken :-)
Wat een zoutpot trouwens. België wil wel maar lukt niet en Rusland doet niks en wacht op een counter.
[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 22-06-2014 19:08 ]
De bruyne is de enige die af en toe begint te rennen ...
KOMAAN RODE DUIVELS! BEN JE NA MEER DAN 10 JAAR NOG EENS OP EEN WK DAN MOET JE TOCH LATEN ZIEN DAT JE HET VERDIENT OM OP HET WK TE ZIJN!!!!!
[ Voor 33% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 19:18 ]
Ik snap er geen hol meer van.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Kijk maar naar m'n toto ....

Rusland kan niet zou ik niet op rekenen. Voor rust was het al eens vrij koppen.DarthDavy schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:18:
Ok, dit blijft 0-0. België wil precies niet meer en Rusland kan niet.
Ik snap er geen hol meer van.
This too shall pass
Het nummer begint met 0 - 0
Die supporter valt gewoon in slaap.Pinobigbird schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:19:
Gaaaap, beide verdienen het niet om te winnen.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 23% gewijzigd door Goron op 22-06-2014 19:21 ]

[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 19:23 ]
En de brazillianen zijn het kotsbeu die zijn al aan het boeroepen.
[ Voor 49% gewijzigd door Kain_niaK op 22-06-2014 19:26 ]
Zodat door de warmte/vochtigheid komen?vhal schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:22:
De middagwedstrijden zijn over het algemeen niet om aan te zien, enkele uitzonderingen daargelaten
Deze pot heeft een goal nodig
Naar mening spelen we altijd zo min of meer helaas. Is nu eenmaal eigen aan onze ploeg.
In Rio is het echt niet heel warm in vergelijking met de andere speelplaatsen
This too shall pass
Van een team dat door de FIFA ranking een plaats als poelhoofd kreeg is dit gewoon treurig. Rusland en Algerije zijn niet eens echt goede teams en daar gebeurd al niks tegen. Het is zo ongeveer de makkelijkste poel die België kreeg en er gebeurd gewoon niks. De kwaliteit om iets te doen is er echt wel, het gebeurd alleen niet.
Ik zie België er na de poel meteen uitvliegen. Of het nou Duitsland, "Murica" of Ghana word kan mij niks schelen. Er staat simpelweg geen team. Dit word het gewoon niet...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
FIFA ranking slaat ook helemaal nergens op, maar dat is natuurlijk een andere discussie.DanielWW2 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:32:
Gezien ik dinsdag mijn laatste tentamen voor de vakantie heb dacht ik even doorleren vanmiddag om naar België te kijken. Ik denk dat ik maar weer ga leren zodat ik morgen klaar ben voor Oranje...
Van een team dat door de FIFA ranking een plaats als poelhoofd kreeg is dit gewoon treurig. Rusland en Algerije zijn niet eens echt goede teams en daar gebeurd al niks tegen. Het is zo ongeveer de makkelijkste poel die België kreeg en er gebeurd gewoon niks. De kwaliteit om iets te doen is er echt wel, het gebeurd alleen niet.
Ik zie België er na de poel meteen uitvliegen. Of het nou Duitsland, "Murica" of Ghana word kan mij niks schelen. Er staat simpelweg geen team. Dit word het gewoon niet...
Mits ze niet in de laatste minuten nog verliezen van Rusland. Dan kan het nog wel eens lastig worden.P.O. Box schreef op zondag 22 juni 2014 @ 19:38:
wat een negativiteit.... het oogt inderdaad allemaal een beetje traag enzo... maar het toernooi begint pas in de knock-out fase.... en als ik zo kijk denk ik wel dat België die gaat halen....

Dit topic is gesloten.