Beltegoed gaat eraf ongeacht dat Mobiele data uitstaat?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Hallo,

voor de verjaardag van mijn moeder heb ik haar een Note 3 cadeau gegeven (ze komt van een oude nokia toestel)

Nu heb ik bij haar mobiele data uitgeschakeld omdat ze gebruik maak van een prepaid kaart met alleen beltegoed.
Volgende dag is er 1 euro van haar simkaart afgegaan en de dag daarop 1,41 euro ongeacht dat mobiele data uitstaat... Heb ik iets over het hoofd gezien?

Alleen wifi staat aan en ze doet niks geks met het toestel...

Ze maakt gebruik van een T-mobile prepaid simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Staat er bij My T-Mobile niet aangegeven wat de kosten veroorzaakt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Raven schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:12:
Staat er bij My T-Mobile niet aangegeven wat de kosten veroorzaakt?
Op dit moment kan ik niet naar de website (laadt niet?) Maar je kan toch alleen zien met een abonnement wat het veroorzaakt en niet pet een prepaid simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53

D4NG3R

kiwi

:)

En wat zei de T-Mobile helpdesk van dit probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door D4NG3R op 21-06-2014 22:17 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@hierboven: Het is weekend en na 10u 's avonds, denk dat de meeste helpdesks dan gesloten zijn ;)
Knamix schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:15:
[...]

Op dit moment kan ik niet naar de website (laadt niet?) Maar je kan toch alleen zien met een abonnement wat het veroorzaakt en niet pet een prepaid simkaart?
Doet hier prima? :?

Nu je het zegt, ik heb geen flauw idee of dat met prepaid kan. Anders maandag bij T-Mobile winkel langs, misschien dat het personeel daar erachter kan komen wat het veroorzaakt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:53

D4NG3R

kiwi

:)

Raven schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:18:
@hierboven: Het is weekend en na 10u 's avonds, denk dat de meeste helpdesks dan gesloten zijn ;)
Ik heb een probleem met leverancier X laat ik hier dan niet mee gaan bellen voordat ik het vraag aan mensen welke niet voor leverancier X werken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:54
Misschien heeft ze er mee gebeld ... Met een Note kan dat geloof ik wel.
Pagina: 1