Toon posts:

Nieuwe videokaart Groen->Rode kamp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste 'Tweaker'

Ten eerste weer dankend voor de hulp die jullie mij boden bij mijn vorige build, is succesvol inelkaar gezet, alwaren er wat probleempjes met de voeding, maar anyway, straight to the point!

Een vriend van mij is een Youtuber/zeer fanatieke PC gamer, meneer heeft deze kaart; (SLI)
#ProductPrijsSubtotaal
2Gigabyte GV-N78TOC-3G€ 586,-€ 586,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 586,-

Was leuk gamen op 6 schermen, maar hij wilt het rode kamp uitproberen vanwege het volgende artikel wat verscheen op HWI;http://nl.hardware.info/nieuws/40439/amd-gaming-evolved-software-krijgt-shadowplay-kloon

Hij is dus nu geinteresseerd in 2x een MSI 290
#ProductPrijsSubtotaal
2MSI Radeon R9 290 Gaming 4G€ 371,55€ 371,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 371,55
, in Crossfire dus, dit zal gebruikt worden met een I7 uit de 3e generatie 3770K inc een Asus Formula Crosshair moederbord, wat zowel SLI als Crossfire ondersteund. Hij is geinteresseerd in het opnemen gebeuren ivm Youtube (45000 Abbonees)
Voor Youtube gamed hij gewoon op 1x 1080P, in zijn vrije tijd, denk hierbij aan BF4, 3x 1080P, en op de resterende 3 schermen heeft meneer dan Twitch openstaan etc,

Nu is mijn vraag, gaat dit soepel lopen op 3x 1080P schermen, en opnemen daarnaast?

Groetjes

• oscarw
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2025

oscarw

Better be a geek than an idiot

Dat zou gewoon prima moeten lopen op 3x 1080P. Natuurlijk niet alle games op Ultra, maar gewoon normaal gamen moet zeker lukken.

• Pataar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-01 12:04
Wat is zijn voeding? de 290's slurpen iets meer. Gewoon om zeker te weten dat alles goed werkt.
Offtopic: wat is zijn youtubekanaal?

Stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

• Athos vk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat is er mis met shadowplay als ik vragen mag? Lijkt mij zo een beetje zonde van het geld, maar dat kan ik verkeerd hebben...

Verder zul je qua fps weinig merken bij het opnemen (wat een beetje het idee erachter is). Daarnaast; het zal net zo soepel lopen als de gtx 780's (lichtelijk afhankelijk van de game).

[ Voor 42% gewijzigd door Athos vk op 21-06-2014 23:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
@Athos, meneer vind Shadowplay niet zo fijn ivgm Fraps bv. tevens wilde hij ook eens iets van AMD, voeding is een CoolerMaster V850.

Maar dan weet ik genoeg

Mvg