Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• merphixia
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-03-2023
Hallo lezers van dit forum.

In de pricewatch van tweakers staat de Blackberry z10 voor ongeveer 200 euro te koop.
pricewatch: BlackBerry Z10 Zwart

Dit is veel "bangforbucks" qua specificaties.

Momenteel heb ik een HTC one X en die loopt telkens vast en begint het te begeven. Omdat ik een andere smartphone wil zat ik te kijken naar deze telefoon. Maar wanneer ik opzoek ga naar Youtube filmpjes zijn deze meestal achterhaald en niet up-to-date..

Mijn vraag is wie heeft ervaring met de android apps op een blackberry toestel? Apps die voor mij veel al belangrijk zijn, zijn Snapchat, Instagram, en NU. En is dit makkelijk te installeren etc? zelf heb ik daar niet veel verstand van. .apk Bestanden kan ik wel installeren maar veel ingewikkelder moet het niet worden 8)7 .

Andere apps zijn in de blackberry market zelf te vinden. :9

Alvast bedankt voor de reacties.

Groet,

Merphixia :)

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:57
Ik gebruik als Snapchat de alternatieve BlackBerry App : Snap2chat, deze is gewoon voor BB10 gemaakt en dus native.

Voor nu gebruik ik de mobiele site en als vervanger de NOS App.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met [BlackBerry Z10] Ervaringen & Discussie en Blackberry 10 APK/BAR apps door te kijken en te zoeken. Daar staan de antwoorden allemaal in, een beetje eigen inzet zal nodig zijn :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• merphixia
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-03-2023
Bedankt voor de snelle reacties! Zelf vind ik het vreemd dat er zo weinig te vinden is op Youtube over deze mogelijkheden.

Dit omdat het toestel goed is beoordeelt en de mogelijk er is om (bijna) alle android apps te installeren.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit kun je inderdaad gewoon opzoeken, zie de links die gambieter geeft. Graag je dus eerst even inlezen, want op deze manier heeft een topic niet zoveel zin. We verwachten hier wat meer eigen initiatief.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.