Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Adobe Flash Player 64-bit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik via Google en eerdere topics niet het antwoord kunnen vinden, bij deze dus een nieuw topic.

Recentelijk heb ik (met dank aan de Best Buy Guide) een 64-bits windows 8.1 laptop aanschaft. Inmiddels is alles netjes ingesteld en draaiende, maar wat betreft Adobe Flash Player ben ik er nog niet helemaal uit.
Om Flash Player te installeren heb ik gewoon hun website gebruikt, maar nu zie ik dat dat 32-bits is.
Nu werkt dat momenteel zonder problemen, maar via Google trof ik ook 64-bits opties.
Ik ben niet erg bekend met dit terrein... kan ik proberen een 64-bits versie van Flash Player te installeren? Of is dat simpelweg nog niet mogelijk?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:39

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je een 64 bits Windows hebt, wordt er automatisch de 64 bits versie gedownload. Die bevat beide. Maar aangezien alleen IE er in 64 bit editie is*, zal je de 64 bits plugin nauwelijks gebruiken. Standaard start IE ook in 32 bit mode.

* Aparte 64 bits builds van Firefox e.d. worden niet door de maker uitgegeven, maar door mensen die ze zelf maken. Die tel ik even niet mee omdat het gebruik zeer minimaal is (evenals de stabiliteit, die schijnt ook minder te zijn).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• mysterieworld
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
google heeft een chrome 64 bit, nog niet officeel, maar het werkt prima.

Daarvoor hoef je adobe flash niet installeren voor.

http://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/canary.html

[ Voor 51% gewijzigd door mysterieworld op 21-06-2014 17:03 ]

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Bij Windows 8(.1) zit Flash al ingebakken in Internet Explorer, zowel de desktop als de Metro variant.

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hero of Time schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 16:59:
Als je een 64 bits Windows hebt, wordt er automatisch de 64 bits versie gedownload. Die bevat beide. Maar aangezien alleen IE er in 64 bit editie is*, zal je de 64 bits plugin nauwelijks gebruiken. Standaard start IE ook in 32 bit mode.
............
Ja, en toch....
Een paar jaar geleden kreeg ik bij sites die gebruik maakten van die flash player de melding dat deze mijn 64-bit IE (toen nog IE8) niet ondersteunde. Als oplossing kon ik uitwijken naar de 32-bit versie van IE die ik automatisch ook aan boord had. Later was dit probleem voorbij met de komst van de 64-bit flash player.
Ik moet er wel aan toevoegen dat ik sinds IE11 niet meer twee versies heb van IE, 32- en 64-bit. Eerlijk gezegd geen idee of die standaard opstart in 32-bit mode.

Edit:
Zie onderstaand bericht:
Er is ook geen haar op mijn hoofd dat er over denkt om hier actie over te ondernemen. Ik zou niet weten wat de zin hiervan zou zijn en wat ik er mee zou bereiken.
PS: Of was dit geen antwoord op mijn bericht, maar op dat van TS? In dat geval heb je natuurlijk gelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Techneut op 22-06-2014 11:15 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als het gewoon werkt, zou ik als ik jou was geen actie ondernemen, me nergens zorgen over maken en gewoon doorgaan met m'n leven.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je hebt alleen 64 bit flash nodig als je bijvoorbeeld Internet Explorer 64-bit draait en als je dat zou willen dan moet dat op de volgende manier:
http://www.quero.at/news.php?id=79

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Flash is geen besturingsysteem, dus ik verplaats het topic van WOS naar CSA.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1