BasieP schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:51:
mensen google linkjes zijn niet erg behulpzaam, ik heb echt wel gezocht.
Wat betreft dat bedrijf. Een beetje beveiligingsbedrijf komt niet opdagen voor minder dan 200 euro. Dan heb je nog niks gekocht.
Ik heb er al twee gebeld. En beide hadden niet iets met SMS. dus bij beide moest ik een zender/ontvanger pakket kopen. (met beperkt bereik)
Niet zo tevreden over dus.
Ik neem aan dat je hier naar mij refereert? Ik heb helemaal niets gezegd over het gebruik van een beveiligingsbedrijf? Ik heb het over het advies wat ik altijd krijg van de expert die bij mijn werkgever adviseert... meer niet wat dat betreft.
Mijn advies was het laten installeren van een eenvoudige paniekknop die op een plek of plekken ergens anders in het pand een signaal afgeven... niet meer, hoef je geen dienst voor aan te nemen verder.
Ben je ook niet afhankelijk van eventuele aanwezigheid van anderen die in het netwerk zitten, was ook een belangrijk punt bedenk ik mij net... als dit met telefoonnummers oid gaat dan zal je zien dat het na verloop van tijd verouderd, dat moet ook bijgehouden worden... rompslomp wil je niet.
http://www.deko-alarm.nl/...ionele%20toepassingen.htm
Die witte knop zoals rechts daar op de pagina te zien zit bij ons onder de balie, uit het zicht en die laat op 4 plekken in het pand een zoemer afgaan. Vroeger liet het ding ook alle tekst-piepers afgaan, maar daar werken we niet meer mee

De beveiliger krijgt overigens ook een mailtje maar dat duurt toch altijd voor ze er zijn, op dat soort diensten wil en kan je eigenlijk niet eens vertrouwen in zo'n situatie.
The Eagle schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 23:53:
[...]
Hoezo moet het ding dan portable zijn? Zo'n receptioniste hoort achter de balie te zitten.
Speeddial knop op de vaste telefoon zou voldoende moeten zijn. Desnoods zo'n oude rode noodtelefoon met maar 1 knop die je op je centrale aansluit. Staat ook leuk op de desk

Als het echt de bedoeling is ivm agressie e.d. dan wil je iets uit het zicht hebben wat je onopvallend kan indrukken. Alhoewel... een knalrode Batphone