Home Cinema Set 5.1, advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204876

Topicstarter
Goedemiddag Allen,

Ik zoek wat advies met betrekking tot een nieuw aan te schaffen Home Cinema setje. Ik ben op zoek naar een setje van rond de 350 euro, met draadloze speakers (in ieder geval achter), blu ray, en de mogelijkheid om soepel vanaf de iPad Spotify te streamen naar de set. Is dit een haalbaar iets? Hebben jullie tips waar ik verder op moet letten, en eventuele aanbevelingen of afraders?

Alvast heel erg bedankt voor de antwoorden!

Groeten,
Jelmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:12

DjVe

Hatsaflats!

voor 350 euro gaat je dat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In welke prijsklasse moet ik wel denken, en wat zijn aanraders, qua prijs/kwaliteit verhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06:22
Ik ben inderdaad ook bang dat je het voor 350 euro, met de wensen die je hebt niet gaat halen. De twee punten die het vooral moeilijk maken zijn de draadloze speakers achter en het streamen.

Daarnaast, wat voor set wil je hebben? Hier zijn verschillende mogelijkheden, die ook verschillende mogelijkheden hebben maar ook een erg verschillende prijskaartje.

All in one set: Een standaard set speakers die je bij de gemiddelde electronica reus kunt kopen.
Set 1: Losse receiver, 4x kleinere speakers en een center speaker (+ nog een losse BR speler)
Set 2: Losse receiver, 2x zuil speaker voor, 2x kleinere speakers achter en een center (+ nog een losse BR speler)
Set 3: Set 1 of Set 2 maar er dan ook nog een subwoofer bij

Set 1, 2 & 3 zullen alleen niet aan je wens om draadloze speakers achter te hebben voldoen. De all in one set zal (waarschijnlijk) aan geen enkele wens van je voldoen. De prijzen voor Set 1, 2 & 3 kunnen uiteenlopen van 600,- euro tot hoe gek je het zelf wilt maken. Voor een all in one set kun je met 50,- euro tot 100,- euro klaar zijn...

Blijft het punt over van de draadloze speakers achter, daarvoor zijn wel oplossingen te vinden. Googlen op 'make speakers wireless' levert de nodige (interessante) resultaten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
ik zou persoonlijk gewoon even doorsparen en voor +/- €750, een mooi setje kopen ( sonos / philips fidelio kant en klaar) of losse receiver met speakerset. Beter iets meer uitgeven dan 'goedkoop' en spijt achteraf

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jovael
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-07 06:18
Even een tip voor dat streamen.
pricewatch: Logitech Wireless Speaker adapter for Bluetooth audio devices

Ik heb deze sinds gister aan mijn receiver gehangen met een tulp stekkertje en kan perfect Spotify over mijn receiver laten gaan vanaf mijn tablet en telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Logitech heeft zo'n 5.1 setjes met draadloze achterspeakers (wel stroom nodig). Je kan er (dacht ik) 6 apparaten op aansluiten (analoog en digitaal). Kost 300 - 400 euro, afhankelijk van waar je m'n haalt. Eventueel te combineren met een bluetooth adapter om draadloos te kunnen streamen.

Geen hifi, maar zeker geen loze set.

[ Voor 6% gewijzigd door mieJas op 24-06-2014 13:41 ]

Yes, but no.

Pagina: 1