Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming Laptop

Pagina: 1
Acties:

• rick_999
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar voornamelijk een gamelaptop die de nieuwe games zoals, titanfall enz. aankan.
Ook wil ik minecraft op zijn best met 180 mods kunnen spelen.

De laptop maar rond de 1300 kosten.

Ik ben niet van plan er super veel mee te slepen wel zal die elke week van me ma naar me pa versleept worden en omgekeerd.

Ik heb geen bepaalde voorkeuren.

Zelf had ik deze in gedachten maar ik kan er maar weinig reviews over vinden enz.
pricewatch: MSI Gaming Series GT70 2PC-1633XNL Dominator
Graag hoor ik advies en tips of er nog beteren zijn of dat ik deze moet kopen.

Gr. Rick

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:07

Dennis de Vries

Redacteur
sorry voor de offtopic maar ik moest echt een beetje gniffelen bij "minecraft met 180 mods"

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-11 09:45
Dennis de Vries schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 17:20:
sorry voor de offtopic maar ik moest echt een beetje gniffelen bij "minecraft met 180 mods"
+1

Maar even ontopic:
Ik denk, en dat ligt wel aan de mods, dat minecraft de zwaarste vereiste game gaat zijn, tenzij er in mijn 1.5 jaar afwezigheid goede optimalisaties doorgevoerd zijn.

Kijk eens op BTO.eu daar kan je wel een leuke laptop samenstellen voor 1300.
Ook komt hier geregeld de nieuwe nog uit te komen Lenovo voorbij, maar dan moet je dus even wachten.

Wat voor hardware wil je hebben ?

Gtx 860 ?
8gb ram ?
Ssd of hdd of allebei ?
Mat of glanzend scherm ?

• rick_999
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Ik zal inderdaad even op BTO kijken heb geen idee wat het is, maar het zal geen kwaad kunnen. Wat ik het liefst heb is een laptop waar je de komende 4 jaar gwn op kan gamen of dat over 4 jaar nog maar op low settings is snap ik.
Zelf neig ik toch wel naar een gtx 870 of 880.
8 gb ram zegt men altijd dat voldoende is dus lijkt me goed.
het liefst een ssd en hdd.
en mat of glanzend daar heb ik niet egt over na gedacht. wel een lekkere snelle processor. maar voorderest zou jij mij die msi niet aanraden?