Welke SSD is aan te raden voor mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• Digitaz
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik zit te zoeken naar een SSD die goede prestaties levert bij het gamen.
Na wat zoeken ben ik op de OCZ Vector 150 uitgekomen.
Is deze aan te raden of hebben jullie nog een betere voor mij in gedachten.
256 GB is genoeg voor mij.
Alvast bedankt!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:56
Sowieso zit je in verkeerde forum, maar je stelt ook een vraag die elke dag 3x gesteld wordt. Hoe je aan OCZ komt... veel te duur voor wat je krijgt. Ga gewoon voor een Crucial MX100 256GB en je hebt een fatsoenlijke SSD voor een goede prijs.

Overigens koop je een SSD niet voor goede prestaties bij het gamen, maar voor het snel inlezen en wegschrijven van gegevens. Als je gamedata eenmaal geladen is zal je 0,0 verschil merken tussen een harddisk en een SSD bij het gamen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_JGC_ schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:35:
[...] Als je gamedata eenmaal geladen is zal je 0,0 verschil merken tussen een harddisk en een SSD bij het gamen.
Dit topic moet dicht, maar hier wilde ik toch even op reageren; Veel games laden en schrijven ook tijdens het spelen nog van en naar de disk, dus hoe sneller dat gaat hoe minder het spel zich daarmee bezig hoeft te houden. Dat helpt dus wel degelijk.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-01 18:25

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Een topic als deze hoort thuis in Componenten Aankoopadvies. Maar let op: Net als hier worden ook daar eisen gesteld waaraan je topic moet voldoen als je niet wilt dat deze wordt gesloten.
O.a. aangeven wat je wilt bereiken, wat je specs zijn, wat het mag kosten, wat al hebt gevonden en bij voorkeur dit ook motiveren. Lees zeker eens CAA beleid door om jezelf hiervan te verwittigen.

Aangezien dit topic nog niet voldoet aan deze eisen ga ik je topic ook niet verplaatsen, maar zal ik het bij deze sluiten. Dan kun je het in CAA, na het checken van het beleid, nogmaals proberen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.