Aangekochte app op meerdere iPhones downloaden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR_40
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-04-2021
Beste Tweakers,

Ik ben van plan om een app uit de appstore te kopen en die vervolgens te delen met mijn broers en zussen.
Natuurlijk ben ik van plan om een nieuwe Apple ID aan te maken. Mijn vraag is dus met hoeveel iPhones ik die app maximaal kan delen inclusief mijzelf? Als ik de maximum heb bereikt kan ik er dan mensen van af gooien zo dat ik weer op andere iPhones kan downloaden en waar kan je dat zien?

met vriendleijke groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:46
Zie hier: http://support.apple.com/kb/HT4627?viewlocale=nl_NL

Apple ID voor iDevices is dus 10 zo lijkt het en volgens mijn als je een PC/MAC wil autoriseren dan is er een max van 5 apparaten voor het afspelen van media.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:34
Je kunt tijdelijk inloggen op de iPhone van iemand anders, de app downloaden, en weer uitloggen. De app blijft dan staan.
Die persoon kan de app alleen niet synchroniseren of updaten. Of hij bij het synchroniseren zonder machtiging ook word verwijderd weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR_40
Dus als iemand inlogt met mijn Apple ID staat er dan dat er een apparaat is gekoppeld met mijn ID?

Als er bijvoorbeeld 10 mensen mijn app downloaden en er komt een scherm dat ik het maximum heb bereikt. Kan ik er bijvoorbeeld 5 mensen eraf gooien waardoor weer andere mensen die app kunnen downloaden.

Heb ik het goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:46
Als 10 mensen die app die op die account is aangekocht kopen dan komt er een melding ja. En dan kan je een apparaat inderdaad revoken.

Minpunten hier aan:

1. Apparaten die je revoked kunnen dus geen app mee updaten die op jouw account is gekocht. Immer het apparaat is niet meer gekoppeld.

2. Je zit met de 90 dagen, indien je het apparaat koppelt en de dag er na ontkoppelt dan kan je hem voor 89 dagen niet meer koppelen aan een ander apple ID

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR_40
Owkee ik denk dat ik begrijp.

Dus je kan eigenlijk oneindig de app bij andere downloaden en als ik de maximum van 10 mensen heb bereikt een aantal uit het beheer van itunes te gooien waardoor ik weer bij andere mensen kan downloaden.

Het nadeel is dat die gene geen updates meer kan installeren en bij synchroniseren alles kwijt raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 07:48

Scrummie

Think different

In september komt iOS8 met exact wat je wil: http://www.apple.com/ios/ios8/family-sharing/

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR_40
Ja precies.

Maar klopt mijn verhaal van boven?

Ik vraag me af hoe het in een bedrijf gaat? Want er werken wel meer dan 10 mensen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ook dat is makkelijk te googelen: http://www.apple.com/business/vpp/

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Leuk gegoogled, maar dat is niet beschikbaar in Nederland. Google is leuk, maar geef dan wel de volledige info voordat je iemand beschuldigd van geen-Google gebruik.

Signature van nature

Pagina: 1