Hey GOT-ers,
Ik blijf me er over verbazen dat er zó weinig laptops zijn met een mat scherm. Ik heb de pricewatch afgestruind, en kom eigenlijk niets geschikts tegen.
Mijn eisen:
- 15,6"
- Mat scherm
- SSD (minimaal 128 gb)
- onder de 2,2 kg.
- onder de 1200 euro
Mijn wensen:
- Full hdd (neigt naar een eis)
- HDMI uitgang
- Verlicht tobo.
Waar kom ik op uit:
- Perfect maar te zwaar: pricewatch: Asus N550JK-CN101H
- "Perfect" (geen HDMI en verlicht tobo) maar te duur: pricewatch: HP Elitebook 850 G1 (F1P71ET)
- Perfect maar glossy scherm: pricewatch: Toshiba Tecra Z50-A-13F
- "Perfect" maar glossy scherm + geen verlicht tobo: pricewatch: Samsung ATIV NP910S5J-K01NL
Mijn vraag aan jullie:
- Welke laptops zie ik over het hoofd? Met andere woorden, wat is jullie koopadvies?
- De Toshiba omschrijft het scherm zelf als een "Toshiba Full HD TFT niet-reflecterende High Brightness eDP ™-scherm met LED-achtergrondverlichting, 16: 9 aspect ratio", maar overal in de specs zie ik Glossy.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijk Toshiba scherm?
Ik blijf me er over verbazen dat er zó weinig laptops zijn met een mat scherm. Ik heb de pricewatch afgestruind, en kom eigenlijk niets geschikts tegen.
Mijn eisen:
- 15,6"
- Mat scherm
- SSD (minimaal 128 gb)
- onder de 2,2 kg.
- onder de 1200 euro
Mijn wensen:
- Full hdd (neigt naar een eis)
- HDMI uitgang
- Verlicht tobo.
Waar kom ik op uit:
- Perfect maar te zwaar: pricewatch: Asus N550JK-CN101H
- "Perfect" (geen HDMI en verlicht tobo) maar te duur: pricewatch: HP Elitebook 850 G1 (F1P71ET)
- Perfect maar glossy scherm: pricewatch: Toshiba Tecra Z50-A-13F
- "Perfect" maar glossy scherm + geen verlicht tobo: pricewatch: Samsung ATIV NP910S5J-K01NL
Mijn vraag aan jullie:
- Welke laptops zie ik over het hoofd? Met andere woorden, wat is jullie koopadvies?
- De Toshiba omschrijft het scherm zelf als een "Toshiba Full HD TFT niet-reflecterende High Brightness eDP ™-scherm met LED-achtergrondverlichting, 16: 9 aspect ratio", maar overal in de specs zie ik Glossy.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijk Toshiba scherm?