Beste forumleden,
Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen en kwam dan op de 17M59 uit van BTO. Is er iemand die hier ervaringen mee heeft, zo ja, zijn deze ervaringen goed? En wat zijn de alternatieven voor €1500,-?
Wat ik ermee ga doen:
Het spelen van Battlefield 4 en andere high-end games zal zeker gaan gebeuren. Maar ook lekker video en foto bewerken is voor mij erg belangrijk.
Dit is de samenstelling zoals ik hem gepland heb, iets wat beter kan? (klik hier om naar BTO te gaan)
Grafische kaart:GTX 860 2GB GDDR5
Processor: Intel Core i7-4700HQ
Geheugen:2x - 8GB DDR3L 1600 MHz
HDD 1: 1TB Hybride harddisk + 8GB SSD
HDD 2: 250GB Samsung 840 EVO mSATA SSD
Netwerkkaart: Bigfoot Killer Wireless-N 1202 + Bluetooth 4.0
Vooral over de netwerkkaart weet ik erg weinig. Is het slim om de Bigfoot te nemen of kan ik beter die van Intel nemen?
Graag hoor ik van jullie hoe jullie mij deze samenstelling aanraden en/of een alternatief kunnen bieden.
Groetjes,
JoooostB
Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen en kwam dan op de 17M59 uit van BTO. Is er iemand die hier ervaringen mee heeft, zo ja, zijn deze ervaringen goed? En wat zijn de alternatieven voor €1500,-?
Wat ik ermee ga doen:
Het spelen van Battlefield 4 en andere high-end games zal zeker gaan gebeuren. Maar ook lekker video en foto bewerken is voor mij erg belangrijk.
Dit is de samenstelling zoals ik hem gepland heb, iets wat beter kan? (klik hier om naar BTO te gaan)
Grafische kaart:GTX 860 2GB GDDR5
Processor: Intel Core i7-4700HQ
Geheugen:2x - 8GB DDR3L 1600 MHz
HDD 1: 1TB Hybride harddisk + 8GB SSD
HDD 2: 250GB Samsung 840 EVO mSATA SSD
Netwerkkaart: Bigfoot Killer Wireless-N 1202 + Bluetooth 4.0
Vooral over de netwerkkaart weet ik erg weinig. Is het slim om de Bigfoot te nemen of kan ik beter die van Intel nemen?
Graag hoor ik van jullie hoe jullie mij deze samenstelling aanraden en/of een alternatief kunnen bieden.
Groetjes,
JoooostB
Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | Renault 5 Techno 52kWh 150pk | 11 kWp PV | Itho WPU 4G | https://www.tindie.com/products/35869/