Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BTO - Doen of niet doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.427 views

• JoooostB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-11 07:31
Beste forumleden,

Ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen en kwam dan op de 17M59 uit van BTO. Is er iemand die hier ervaringen mee heeft, zo ja, zijn deze ervaringen goed? En wat zijn de alternatieven voor €1500,-?

Wat ik ermee ga doen:
Het spelen van Battlefield 4 en andere high-end games zal zeker gaan gebeuren. Maar ook lekker video en foto bewerken is voor mij erg belangrijk.

Dit is de samenstelling zoals ik hem gepland heb, iets wat beter kan? (klik hier om naar BTO te gaan)

Grafische kaart:GTX 860 2GB GDDR5
Processor: Intel Core i7-4700HQ
Geheugen:2x - 8GB DDR3L 1600 MHz
HDD 1: 1TB Hybride harddisk + 8GB SSD
HDD 2: 250GB Samsung 840 EVO mSATA SSD
Netwerkkaart: Bigfoot Killer Wireless-N 1202 + Bluetooth 4.0

Vooral over de netwerkkaart weet ik erg weinig. Is het slim om de Bigfoot te nemen of kan ik beter die van Intel nemen?

Graag hoor ik van jullie hoe jullie mij deze samenstelling aanraden en/of een alternatief kunnen bieden.

Groetjes,

JoooostB

Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | Renault 5 Techno 52kWh 150pk | 11 kWp PV | Itho WPU 4G | https://www.tindie.com/products/35869/

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:45
Is het belangrijk dat die 22mm dun is ?
Want voor €1100,- heb je een 17Cl58 met:
GTX860M 2GB GDDR5
I7-4710MQ
2x - 8GB DDR3L
1TB Hybride Harddisk
Normale netwerkkaart, die van bigfoot kan ook maar ik denk dat je dan gewoon geld over de balk smijt. die van intel werkt ook goed.

• JoooostB
Sorry, ik was vergeten dat hij elke werkdag mee gaat in een rugtas richting mijn opleiding. Vandaar de 22mm. Heb jij zelf ervaringen met BTO? Zo ja, waren deze goed?

Tesla Model 3 AWD 19" 2021 | Renault 5 Techno 52kWh 150pk | 11 kWp PV | Itho WPU 4G | https://www.tindie.com/products/35869/

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:05
BTO is prima, komt keurig verpakt aan, drivers en uitleg staan keurig op hun website. Het is dat het niet mijn prijsklasse is, anders kocht ik ook laptops bij BTO :)

• m0h4life
JoooostB schreef op zondag 22 juni 2014 @ 23:28:
Sorry, ik was vergeten dat hij elke werkdag mee gaat in een rugtas richting mijn opleiding. Vandaar de 22mm. Heb jij zelf ervaringen met BTO? Zo ja, waren deze goed?
Jazeker:
Ik heb op een woensdag mijn laptop besteld via hun website, meteen een bevestiging van betalen gehad en twee dagen daarna werd die al opgestuurd (dit is wel uitzonderlijk snel overigens) dus 's zaterdags had ik mijn laptop al binnen.

Uitstekend verpakt, een doos in een doos in een doos met luchtkussens.
Laptop kwam met windows7 voorgeinstalleerd, ik had geen OS gekozen dus deze was niet geactiveerd.

Je krijgt bij je laptop ook standaard een DVD met drivers mee, wat ik wel fijn vind, geen gekloot meer met de half-gebakken websites van de fabrikanten.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je de performance ook op je opleiding nodig? Anders zou ik eerder een lekker kleine portable laptop nemen en thuis een desktop neerzetten. Elke dag die 17" mee sjouwen lijkt mij niet aangenaam. Zeker niet zo'n vrij logge BTO.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Zo te zien is dit gewoon een rebrand van de MSI GS70 stealh, poorten zitten op exact dezelfde plek in ieder geval. Dus als je ervaring met dit chassis wilt weten kan je ook daar op zoeken. Qua specs heb je bij BTO in ieder geval meer specs voor hetzelfde geld omdat er geen OS bij zit. Koop je de versie van MSI dan heb je dat wel maar betaal je wel weer iets meer.
Grote verschil is dat je de MSI versie ook met een stap snellere video chip kan krijgen, de GTX870M. En ook de haswell refresh CPU zit er dan in, de 4710HQ:
pricewatch: MSI Gaming Series GS70 2PE-290NL Stealth Pro

Als je de 1500 van jouw selectie neemt plus 100 euro voor een OS licentie dan heb je voor 100 euro meer wel een mooie upgrade erbij qua GPU!

• JoooostB
Hartelijk dank voor jullie hulp. Zoals ik het zo lees is de ervaring met BTO erg goed. Ga hem denk ik komende week bestellen. Iemand nog tips voor 17" niet al te grote rugtassen?

@Sick Nick

Windows krijg ik van de opleiding, dus wordt het verschil toch wel erg groot.

[ Voor 21% gewijzigd door JoooostB op 23-06-2014 19:55 . Reden: RE: ]

• m0h4life
JoooostB schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:50:
Hartelijk dank voor jullie hulp. Zoals ik het zo lees is de ervaring met BTO erg goed. Ga hem denk ik komende week bestellen. Iemand nog tips voor 17" niet al te grote rugtassen?

@Sick Nick

Windows krijg ik van de opleiding, dus wordt het verschil toch wel erg groot.
Die kan je ook gewoon bij BTO bestellen, standaard krijg je een 17" laptoptas mee geleverd, met 15 euro bijleggen een rugtas volgensmij.

• julier
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2017
Mijn laptop 17CL46 heb ik nu drie jaar en ging in die periode 4 x kapot.
Een keer kon ik het zelf oplossen en drie keer moest hij terug naar BTO .
De eerste storing deed zich voor na enkele maanden . De beide SSD schijven stonden in Raid ? en alle programma's en data waren onbereikbaar, heeft (teveel) uren gekost om het weer te installeren.
Hij is nu 3 jr. oud en kan nog nauwelijks ca. 10 min werken op de accu, dus altijd aan de stekker, die er regelmatig uitvalt en dat bij zo'n duur apparaat .
Service heb ik als goed ervaren,(3-garantie/verzekering) maar de bedrijfszekerheid beoordeel ik als ver onder de maat.
Voor hobby en spelletjes is hij te duur € 3000,= en voor serieuze doeleinden onbetrouwbaar (niet bedrijfszeker, ik neem altijd mijn oude Medion laptop als reserve mee.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
julier schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:07:
Mijn laptop 17CL46 heb ik nu drie jaar en ging in die periode 4 x kapot.
Een keer kon ik het zelf oplossen en drie keer moest hij terug naar BTO .
De eerste storing deed zich voor na enkele maanden . De beide SSD schijven stonden in Raid ? en alle programma's en data waren onbereikbaar, heeft (teveel) uren gekost om het weer te installeren.
Hij is nu 3 jr. oud en kan nog nauwelijks ca. 10 min werken op de accu, dus altijd aan de stekker, die er regelmatig uitvalt en dat bij zo'n duur apparaat .
Service heb ik als goed ervaren,(3-garantie/verzekering) maar de bedrijfszekerheid beoordeel ik als ver onder de maat.
Voor hobby en spelletjes is hij te duur € 3000,= en voor serieuze doeleinden onbetrouwbaar (niet bedrijfszeker, ik neem altijd mijn oude Medion laptop als reserve mee.
Deze post necro'en is naar mijn inziens nogal loos. De laatste post dateert dan ook van juni 2014..

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Yep, dat dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.