Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29
Tweakers!

Ik ben op zoek naar een koptelefoon met een budget van maximaal 100E.
Momenteel heb ik http://www.teufelaudio.nl...o+Koptelefoon+Aureol+Real op het oog.

Enig advies?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Verwijderd

Audio-Technica ATH M30 of M50? Beyerdynamic Custom One Pro?

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 12:29
m50's heb ik een tijd naar zitten kijken inderdaad, maar helaas zijn die 50E duurder - ook de Beyerdynamic Custom One Pro is een stuk duurder dan 100E

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Verwijderd

Chris van der G schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:53:
m50's heb ik een tijd naar zitten kijken inderdaad, maar helaas zijn die 50E duurder - ook de Beyerdynamic Custom One Pro is een stuk duurder dan 100E
M30's zijn ook zeker niet slecht.

Verwijderd

Grado SR60? Is iets van 99 Euro, neutrale klankbalans.
Kan je uren naar luisteren zonder luistermoeheid.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

De Grado's zijn erg goed, maar houd er rekening mee dat deze volledig open zijn. Gebruik in de trein of bus is dus niet praktisch, aangezien iedereen mee kan luisteren. Voor thuisgebruik is het wel een heerlijk setje headphones.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

En neutraal zonder luistermoeheid vind ik licht optimistisch, in mijn ervaring juist het tegenovergestelde... Hoe mooi ze verder ook klinken ;)

Waar ga je hem gebruiken? Wat voor muziek luister je? Waar sluit je hem op aan?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Pagina: 1