Toon posts:

Camera functioneert niet door SD-kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al bij 2 SDkaartjes gehad dat ze het eerst een half jaar of zelfs een jaar goed deden. Alleen nu heb ik laatst een Isaw A3 Advance gekocht en daar had ik een SDkaartje van 32GB in gedaan.Werkte Prima! alleen na een week had ik de Isaw mee naar Basketbal om te filmen alleen toen hield de camera ineens op na 3seconden met filmen en dan werkte ook helemaal niks meer en moest ik de batterij eruit halen om de camera uit te krijgen. Nog een paar keer geprobeerd en weer hetzelfde..Daarna thuis heb ik de bestanden bekeken van zo'n 77mb maar er was niks te zien. ik dacht dat het aan de camera lag maar ik had nog een ander SDkaartje liggen toen heb ik die geprobeerd werkte wel goed. Dus het lag aan het SDkaartje. Ik had dit nog nooit meegemaakt. En nu vandaag heb ik het weer gehad bij een ander SDkaartje van 8GB die ik eerst gebruikte in mn telefoon die ik al 1 jaar had. En deze keer gebeurde het ook in een gewone camera (toshiba camileo x200) Dus ik weet niet wat ik moet doen om dit te stoppen of te verhelpen... Iemand die iets erover weet?

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 17:17
Welke class zijn je SD-kaartjes, je moet namelijk minstens class 10 hebben voor een HD-camera.
Te herkennen aan een rondje met een cijfer er in...

[ Voor 6% gewijzigd door roches op 20-06-2014 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
roches schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 20:45:
Welke class zijn je SD-kaartjes, je moet namelijk minstens class 10 hebben voor een HD-camera.
Te herkennen aan een rondje met een cijfer er in...
Nou ik heb 2 kaartjes van 32gb, 1van class 10 en 1 van class 4, degene van class 10 doet t niet meer goed Nou ik heb 2 kaartjes van 32gb, 1van class 10 en 1 van class 4, degene van class 10 doet t niet meer goed

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-01 17:17
Hoe zijn ze geformateerd? FAT32 of NTFS of wat anders...

Verwijderd

Topicstarter
roches schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 01:19:
Hoe zijn ze geformateerd? FAT32 of NTFS of wat anders...
Sorry ik weet het verschil ertussen niet echt.
Maar ik had de SDkaart nog niet geformateerd voordat hij raar ging doen