Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Volledig bestuurbare multimedia computer voor in een kroeg

Pagina: 1
Acties:

• nitelive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2023
Hallo mede tweakers,

Ik heb advies en of een adres nodig waar ik de gevraagde advies kan krijgen.
Ik wil namelijk een highend computer gaan bouwen waarmee ik tegelijkertijd een tv, beamer en geluid apart kan regelen met deze computer, zelfs op die manier dat ze tegelijkertijd en afzonderlijk van mekaar te regelen zijn.
Klinkt ingewikkeld niet, en juist daarom vraag ik het hier he. De bedoeling is dat deze computer in een kroeg gebruikt gaat worden en dus koeling wel van essentieel belang is.
De muziek komt van de pc af, versterkt via de aanwezige versterkers die er al zijn. Op deze pc is een of meerdere tv schermen op aangesloten die apart van het geluid geregeld moet worden wat geluid betreft. Een beamer is ook hierop aangesloten en ook die moet apart geregeld kunnen worden.

Al met al wel veel take die deze computer moet gaan regelen en dat alles via een touchscherm. Mooi he

Ik heb zelf wel gedegen kennis, maar tijd is een mede roet in het eten gooier, waardoor ik me wend tot Tweakers...

Ideeen, suggesties en alle soorten advies is welkom. Het liefst een adres ofzo is het makkelijkst. Budget hangt geheel van de opstelling af. je kan me ook bellen op 0654644684

Yip

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Dit topic hoort ten 1ste in DAA en ten 2de zal je toch wat meer informatie moeten geven om hulp te kunnen krijgen. Lees eerst DAA beleid en aan de hand van dat kun je dan een betere topicstart maken. Ik kan je geen advies geven, maar volgens mij kun je de beamer en de TV zo instellen dat je of hetzelfde te zien krijgt of iets anders. reviews: Desktop Best Buy Guide: mei 2014 Ik denk dat het basissysteem wel goed is, maar dat zouden andere mensen moeten vertellen. Volgens mij is een beamer en een beeldscherm niet zo zwaar voor de GPU (er van uitgaande dat er een beetje basic dingen mee gedaan wordt)

• nitelive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01-2023
Hallo Hoi1234,

Ik begrijp je maar dat is dus niet waar ik op zoek naar ben. En ik heb het in deze topic gezet omdat het perse een tower moet zijn en geen desktop... of valt een tower ook onder desktop??

Ik heb geen verstand van processoren, videokaarten of moederborden in zijn geheel. Ik weet waar een i5 of i7 voor staat en wat ze kunnen, dus een lijst maken voor mij is net zoals jij een uitleg aan mij in het Chinees doet.... geen keuze dus.

Ik heb jouw links eens bekeken, maar de systemen die daar geadviseerd worden zijn highend gamecomputers... dus niet waar ik naar op zoek ben.

Ik wil een compleet systeem met verschillende grafische kaarten die dus afzonderlijk van elkaar te regelen zijn... snappie.Een beetje grafische kaart ziiten in principe alle aansluitingen wel op, maar zijn niet afzonderlijk van mekaar in te stellen of kunnen tegelijkertijd afspelen zoals hdmi, dvi en vga tegelijkertijd.... en als ze dat al kunnen zijn er veel beperkingen waar ik dus niets aan hebt. Als ik bijvoorbeeld de tv die via hdmi aangesloten is komt het geluid uit de pc wat ik dus niet wilt. Terwijl ik muziek aan het draaien ben, wil ik bijv. de wedstrijd Nederland - Chili met geluid kunnen volgen... over de versterker uiteraard. Of als ik een clip aan het draaien ben en ik wil 'm op de tv tonen moet het geluid niet op de tv komen maar ook via mijn versterker. Waarschijnlijk zit het 'm ook in de software van de kaarten hoor... maar daar is dus juist waar ik het advies voor zoek.

Ik wil best in een ander topic mijn vraag zetten hoor... daar niet van. Dus als na mijn kleine uitleg het nog steeds het geval verhuis ik m'n topic daar heen.

Yip

[ Voor 91% gewijzigd door nitelive op 21-06-2014 18:01 ]