Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Chrome langzaam

Pagina: 1
Acties:

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ik heb sinds kort dat mijn google chrome erg langzaam is bij het openen van nieuwe websites en nieuwe paginas binnen een website

via safari (werk op mac) gaat het wel gewoon snel

de punten die hier staan beschreven heb ik ook al geprobeerd maar het probleem blijft zich voordoen

https://support.google.com/chrome/answer/113910?hl=nl

cache geleegd, geschiedenis verwijderd enz enz

op incognito mode werkt het wel allemaal gewoon snel.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Probeer je extensies of plugins uit te zetten, die gaan namelijk volgens mij ook uit in incognito.

• dr86
  • Niet online
Heb alleen een adblocker aan, op een andere imac ook maar daar zijn er geen problemen.

Als het goed is heeft die ook de zelfde instellingen als thuis (gebruik ze beide met het zelfde account)

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zou hem toch eens uitzetten, puur om het zeker te weten.

Desktop | Server | Laptop

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
Even chrome://plugins in url balk typen en kijken wat daar allemaal ingeschakeld is.

laatste optie volledig chrome de-installeren en even met ccleaner verder opruimen en herinstalleren.

Orgin limited199

• dr86
  • Niet online
heb chrome inmiddels verwijderd, maar bij een nieuwe instalatie blijft het probleem

het programma is ook niet helemaal verwijderd want bij de nieuwe instal had ik al mn zoekgeschiedenis, bladwijzers en wachtwoorden nog en was ik ook nog ingelogd via mijn google account

weet iemand hoe je chrome echt helemaal kan verwijderen van een mac?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het de-installeren van Chrome verwijdert niet je profiel. Je moet ook je Chrome-profiel opruimen om die te wissen. Overigens kan dat ook vanuit Chrome zelf.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• dr86
  • Niet online
maar als mn profiel er gewoon nog opstond bij een nieuwe installatie dan betekend dat toch dat chrome de vorige keer niet volledig verwijderd was?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Applicatiedata is wat anders dan gebruikersdata.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:45
Probeer eens Chrome te verwijderen d.m.v. met je rechtermuisknop op de chrome app te klikken en dan te kiezen voor "Toon pakketinhoud".
Selecteer hierna dan alles en verplaats dit naar de prullenbak.
Verplaats hierna ook de nu lege Chrome app naar de prullenbak.

Op deze manier zal je profiel er ook niet meer op je Mac staan, en kan je met een kale installatie van Chrome beginnen.

Vanaf dit punt kan je het beste in stappen testen wanneer je probleem voorkomt.
Installeer dus eerst alleen Chrome, log nergens in, en kijk of hij nog steeds langzaam is.
Installeer daarna de extensie adblocker en controleer nogmaals.
Log uiteindelijk als laatste stap in met je Google account, het kan namelijk zo zijn dat jouw Google account je extensies ook synchroniseert en dat je mogelijk een extensie gebruikt waarvan je niet weet dat deze nog aan staat.
garriej schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:56:
Probeer je extensies of plugins uit te zetten, die gaan namelijk volgens mij ook uit in incognito.
Standaard staan extensies inderdaad uit in incognito, echter kunnen deze wel later ingeschakeld worden.
Pagina: 1