Toon posts:

UT Nederlandse (publieke) servers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg binnenkort ADSL (na een jaar Casema kabel... :Z ) en reken op een ping van 40 ofzo met UT.

Dus begin ik alvast met zoeken naar wat gezellige >:) Nederlandse UT servers.

Speel graag deathmatch Deck16 en CTF.
Draai jij er een? Of weet je een goeie? Pass IP. :Y)

Verwijderd

Euhm..UT zoekt zelf de servers...gewoon een kwestie van sorteren op ping.

Ik denk dan ook dat je bedoelt: snelle servers waar GoTTers op spellen, niet?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zondag 10 juni 2001 21:43 schreef CommDante het volgende:
Euhm..UT zoekt zelf de servers...gewoon een kwestie van sorteren op ping.

Ik denk dan ook dat je bedoelt: snelle servers waar GoTTers op spellen, niet?
Ja, maar hij bedoelt denk ik met nederlanders erin.
[ontopic]Mh... IP weet ik niet, maar op de servers van Gamepoint is het altijd wel druk met NL'ers. www.gamepoint.net

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
In nederland zijn Gamepoint en Demon wel snel, daarnaast heb ik even goede ping op de NGI servers en JOLT, Ngi is heel tof omdat die gasten iets van 70 1on1 servers hebben dus altijd wel plek :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel idd servers waar GoT peeps spelen. Niet dat ik wat tegen 11 jarige Italiaantjes heb maar toch... >:)

Is er geen speciale GoT server? :Y)

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op maandag 11 juni 2001 10:38 schreef victoryonline het volgende:
Is er geen speciale GoT server? :Y)
Dat zouden we allemaal wel willen hier... :P Dat is denk ik dus direct de reden dat er geen is... Die server(s) zouden direct bomvol zitten! Denk wel dat er dan veel gechat zal worden tijdens het spelen :)

offtopic:
Stel je voor: een GoT-server met de nieuwe CS voice mod... aaaaaaaaaahhhh :)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:20

Rexomnium

Vincam aut moriar

Gezellige servers? Ach de laatste tijd wordt je op een hoop servers al snel uitgemaakt voor alles wat vies en lelijk is. Ben je newbie, wordt je uitgescholden voor newbie. Sta je ergens te lang stil, ben je een camper. Veel headshots? Tuurlijk, je bent een aimbotuser. En zo kan ik wel een tijdje doorgaan.

Mensen gebruiken te talkknop doorgaans om je af te zeiken.
Maar goed, download en installeer Rocket Arena UT eens. Hier krijg je ruim de tijd om lekker te discusseren over het spel. Tis wel een 1on1/2on2 mod en je moet daar wel van houden. Als je newbie bent, raad ik de gamepoint servers aan. Maar speel daar niet te goed :) .

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

unreal.snt.utwente.nl

De servers van de " The Drunk Snipers"

/me is ook een tds -er :)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15
Hehe Drunk Snipers is inderdaad de coolste. Daar hebben ze alle vette levels voor CTF Instagib .
Alleen jammer dat ze de server messages (van "You Killed ..." enzo dr uit hebben geprogrammeerd.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Pagina: 1