Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke is beter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1: pricewatch: Asus N56JN-CN039H 2: pricewatch: Asus N550JV-CN270H Mij lijkt 1 beter door door dezelfde specs maar lagere prijs. Verder zijn de videokaarten verschillend maar welke is beter mbt gamen etc? 1:GeForce GT840M 2:GeForce GT750M over de gt840m kan ik namelijk weinig vinden.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik zou voor de 1e gaan. Deze heeft een hybrid harde schijf, wat zeker een verschil gaat maken. Ook is de GT750m ietsjes krachtiger dan de GT840m.

Fantastisch om te gamen zijn beide systemen niet. Ik heb zelf ook een GT750M en je gaat toch je resolutie ietsjes naar beneden moeten halen, maar dat is totaal afhankelijk van welke games je speelt (ik speel zelf BF3, BF4 en Arma 2 DayZ).

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor t advies! Volgens mij is die duurdere asus idd de beste keuze voor rond de 900. Suggesties voor andere systemen zijn welkom

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
http://qooqle.nl/?q=nvidia+gt+840m+vs+nvidia+gt+750M. Volgens mij is de 750M iets sneller (ligt eraan welk spel) Je kunt trouwens ook voor pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii gaan, heeft wel 4GB ddr 3 i.p.v. 2GB ddr 5 wat dus wel een nadeel schijnt te zijn (weet alleen niet hoe groot de performance drop is t.o.v. de gddr 5 varriant.) Maar misscchien trouwens eerst LAA beleid doorlezen en daar je TS mee aanvullen, want we weten nu niet of gamen runescape op min settings is of Watch Dogs op ultra settings is.