Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:55
Ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone van max €300. 't Is een cadeau voor m'n ma, dus de echte vereisten is een beetje moeilijk. Mijn selectiecriteria liggen waarschijnlijk anders dan die van mijn ma, maar ik probeer me in te leven.

- Goed scherm
- Niet te groot
- Goede batterij
- top specs wss minder belangrijk
- gebruiksvriendelijk en stabiel.

Enkele kandidaten:
- LG G2 mini: recent toestel, mindere resolutie
- HTC desire 610: gelijkaardig aan de G2 mini
- Sony xperia M2: gelijkaardig aan bovenstaande, erg lange standby volgens specs
- Motorola moto G: Goedkoop, betere resolutie,geen 4G, geen SD kaart (kan niet wachten op nieuwe versie)

Eigenlijk wil ik een hogere resolutie dan de eerste 3, maar 4G lijkt me dan weer een must om een beetje toekomstgericht te zijn.

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:00
voor 20 euro meer de moto x?
pricewatch: Motorola Moto X Zwart

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:15
Huaweu Ascend G6 4g is best goedkoop en voldoet ook aan je eisen:
pricewatch: Huawei Ascend G6 (4G/LTE) Zwart

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:53
Nokia Lumia 635? Leuk toestel voor redelijke prijs, eenvoudig en niet te overwelmend in gebruik, goede camera en nog wat geld over....

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Lumia's waren ook het eerste waar ik aan dacht. Ik weet niet of je ma al ervaring heeft met smarthphones, maar WP vind ik zelf makkelijker/eenvoudiger/simpeler/idiot-proofer in elkaar zitten dan Android.

Ook is WP lekker vlot op goedkopere telefoons, iets wat ik Android niet altijd vind.

pricewatch: Nokia Lumia 925 Zwart is dan leuk, wel de top van je budget, maar dan heb je wel een erg fijne telefoon.

De wat goedkopere 630 en 635 kunnen ook, maar het beeldscherm van die dingen is duidelijk wat goedkopig.

People as things, that’s where it starts.

• Achilles
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-08 22:59

Achilles

Koning van de Myrmidonen

Invictus66 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:30:
Eigenlijk wil ik een hogere resolutie dan de eerste 3, maar 4G lijkt me dan weer een must om een beetje toekomstgericht te zijn.
Ik verwacht dat je de komende 5 jaar als niet zoveel aan 4G hebt als je niet stinkend rijk bent 8)7, gezien de huidige abbonomenten.
Als ik je moeder was zou ik waarschijnlijk helemaal niet zo'n duur data abbo nodig hebben. Aan de andere kant moeten de meeste moeders toch hun leesbril opzetten voor de extra pixels :+
Ik zelf heb nog niet zo lang gelden voor €100 een lenovo A820, uit china geimporteerd. De webshop had m al op nederlands ingesteld (& stock andriod) en moeders had tot mijn verbazing zelf al whatsapp erop gezet :P
Hij kan veel lawaai maken, is heel snel, maar bovenal, met de accu doet zij tot mijn ongeloof dagen.

Maar goed t duurt wel 2 1/2 week voor ie binnen is.

| Cowsmology | Met een hamer past alles, met ducktape plakt alles |

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-11 17:36
Lijkt me prima telefoon inderdaad.
Snel, wordt goed ondersteund en gebruiksvriendelijk (geen bloatware meuk).
Pagina: 1