Ik ben bezig met het renoveren van ons huis. De muren zijn gestript en ik ben nu de kabelgoten aan het slijpen. Ik ben ook een goot aan het slijpen voor de TV, zodat de kabels volledig weggewerkt kunnen worden in de muur, zoals hier: http://cdn.minoc.com/zd_images/2011/41/tv_ad_muur.jpg
In de kast onderaan de TV zal een 5.1 receiver staan die ook zal fungeren als HDMI switch.
Ik dacht volgende kabels te trekken:
1x stroom
2x HDMI (Laatste versie? 2.0?)
1x UTP
1x COAX
Stroom is duidelijk, HDMI voor van receiver naar TV en 2de HDMI als backup, UTP voor Smart TV & COAX voor moesten de digicorders wegvallen (België) en de TV rechtstreeks kabel nodig heeft. Ik ga ook nog een wachtbuisje erbij trekken voor moest er later nog een kabel nodig zijn.
Hebben jullie nog tips? Displayport lijkt mij er niet te gaan doorkomen?
In de kast onderaan de TV zal een 5.1 receiver staan die ook zal fungeren als HDMI switch.
Ik dacht volgende kabels te trekken:
1x stroom
2x HDMI (Laatste versie? 2.0?)
1x UTP
1x COAX
Stroom is duidelijk, HDMI voor van receiver naar TV en 2de HDMI als backup, UTP voor Smart TV & COAX voor moesten de digicorders wegvallen (België) en de TV rechtstreeks kabel nodig heeft. Ik ga ook nog een wachtbuisje erbij trekken voor moest er later nog een kabel nodig zijn.
Hebben jullie nog tips? Displayport lijkt mij er niet te gaan doorkomen?