Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylomonnik
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09-2021
Ik zit met een paar twijfels over het kopen van een oculus rift2.
Nu er samenwerking is tussen samsung en oculus zal de oculus 3 wel een heel stuk anders worden.
Is het waard om hierop te wachten en wat word er gespeculeerd over de nieuwe oculus.
Het is niet Of ik het ga kopen maar wanneer en welke versie

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

De huidige versies zijn puur dev-versies, echte content voor consumenten is er nauwelijks. Ik zou gewoon eens afwachten wat de eerste consumentenversie gaat doen en daar is eigenlijk nog erg weinig over bekend. Tenzij je het geld makkelijk kan missen natuurlijk.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Als consument: Wacht op de consumenten versie. Volgens recente berichten komt deze in herfst 2015 uit.

De Oculus Rift Development Kit 2 is nu al te bestellen en wordt binnen enkele maanden verzonden, maar is vooral bedoeld voor developers aangezien deze hier en daar nog last van problemen kan hebben. Ook krijgt de consumenten versie betere specs.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mroffbeat
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 13:04
Ik kan niet meer wachten, deze maand binnen.. %^&* aan de mensen die zeggen dat je moet wachten :)
Waar ik wel tegen aan loop is of ik nog even met de oude grafische kaart (vanwege framerate) aan de gang ga of een 780Ti ga kopen. In oktober komt de 800 serie uit. Helaas moet hier ook een nieuwe PC omheen.

Er zijn veel games met -VR support, Als je 364 euro kan missen, gewoon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Ik heb hem ook besteld, binnen een paar uur na de bekendmaking op 19 maart. Hoop dat ik bij de verzending van 5.000 zit die volgende week de deur uit gaan. Kan niet wachten :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotograaf2004
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07-2024
De developer versies zijn m.i. al prima bruikbaar voor consumenten (met uitzondering van de content die nog op gang moet komen). Met de VORPX driver kun je al het meeste spelen. Het hangt er gewoon van af hoeveel die "consument" er voor over heeft (met in zijn of haar achterhoofd dat het een nog niet uit ontwikkeld product betreft). Bovendien: early adopters betalen altijd de hoofdprijs (en dat weten consumenten maar al te goed). Ik hoop op den duur een occasion Oculus Rift DK2 te kunnen kopen over een half jaar of zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Ik heb er sinds vandaag 1. Ik ga hem toch weer verkopen. Merk dat je er toch veel moeite voor moet doen om leuke games en demo's te vinden en daar heb ik nou net eigenlijk geen tijd voor. Had gehoopt dat dit iets anders was vergeleken met de tijd waarin ik de eerste OR had besteld.

Als iemand hem wil overnemen PM me dan maar.

Gr.
Pagina: 1