Al weer een paar weken de trotse bezitter van een Aspire Switch 10 FHD 64GB. Prima apparaatje, wat zwaar, en de lettertjes en icoontjes zijn erg klein. Ik dus op zoek naar een geschikt pennetje. Die blijken allemaal van die dikke punten te hebben. MAAAR...
http://www.tabletsmagazin...re-switch-geintroduceerd/
"Acer introduceert namelijk de Aspire Active Stylus, een pen die geschikt is voor de Aspire Switch 10 en de Aspire Switch 11.
De Aspire Active Stylus is een pen die volgens de Taiwanese fabrikant de mogelijkheden van een active digitizer stylus biedt en alleen geschikt is voor de Aspire Switch 10 FHD met 10.1-inch full hd-display en de onlangs geïntroduceerde Aspire Switch 11 met 11.6-inch display."
Op dit moment alleen via de deutsche
Amazon te koop: Ook die site vermeld: Kompatibel: Aspire Switch 10/ 11
Op de website van Acer staat hetzelfde model, NP.STY1A.002, maar oh teleurstelling:
"Acer's Active Stylus enables accurate direct on-screen digital ink input providing a natural pen-on-paper experience. The stylus is comfortable to hold in your hand and feels like a conventional ball-point pen with smooth movement and pressure-sensitive rendering that resembles real ink. It's the ideal tool for taking notes digitally, drawing with precision, marking up a document or annotating directly in an e-textbook.
Compatible with Aspire R13, Switch 11 and Switch 12 Notebooks.
Note:The active stylus used on the R7-572 notebook is not compatible with the R7-371T and vice versa.
This stylus is not compatible with Switch 10".
Benieuwd wanneer de stylus in NL verkrijgbaar is en wat ze er dan van zeggen.
25-2-2015:
NP.STY1A.002 besteld voor 4 tientjes via amazon.de en na enige maanden wachten met de post bezorgd. Elegant pennetje dat doet wat het moet. Het scherm van de Switch 10 FHD maakt het gebruik van een Active stylus mogelijk. Zelfs drukgevoelig schilderen in de windows-app, of dat dat ook werkt in PS Elements moet ik nog uitzoeken. Foto's retoucheren gaat hier iig een stuk relaxter mee dan met een muis.
29-12-2016:
Dankzij de anniversary update van Windows 10 heb ik nu een extra icoontje waarmee ik allerlei pen functies kan wijzigen,
http://www.windowscentral...ows-10-anniversary-update
[
Voor 29% gewijzigd door
snarfl op 29-12-2016 14:57
. Reden: Windows anniversary update ]