Wij hebben hier op het werk sinds kort een TV hangen waar een PC achter hangt om informatie te laten zien aan de medewerkers. Er draait nu een simpele Powerpoint presentatie. Nu is het ook de bedoeling dat er naast de Powerpoint presentie er ook een slideshow loopt (met foto's die regelmatig wisselen). Ik kan nu natuurlijk elke foto op een slide zetten. Maar omdat ze vaak wisselen zou het handig zij dat ik een slide maak met daarin een mogelijkheid om een slideshow te laten lopen die de foto's uit een folder neemt. Zo dat ik alleen de foto's in de folder moet vervangen door de nieuwe en dat Popwerpoint deze dan automatisch overneemt en afspeelt.
De vraag is zoiets mogelijk met Powerpoint? Ik kon hier niets over vinden (alleen een mogelijkheid om alle foto's in een keer te importeren, natuurlijk elke foto apart op 1 slide, en dat is dan ook weer niet zo de bedoeling.
De vraag is zoiets mogelijk met Powerpoint? Ik kon hier niets over vinden (alleen een mogelijkheid om alle foto's in een keer te importeren, natuurlijk elke foto apart op 1 slide, en dat is dan ook weer niet zo de bedoeling.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.