Is dat niet een beetje kontlikkenOp zondag 10 juni 2001 21:38 schreef Smoothy_ het volgende:
Omdat het over Femme gaat, natuurlijk. De grote baas.
Vindt Bulldog geloof ik ookOp zondag 10 juni 2001 21:41 schreef poohbeer het volgende:
is dat niet een beetje onzin?!
Hallo? Waarom is dit un stikcy topic
tssss idd een grote kontlik-zooi soms
This too shall pass
past toch prima bij SGOp zondag 10 juni 2001 21:41 schreef poohbeer het volgende:
is dat niet een beetje onzin?!
Maar er staat geeneens een reden bij.Op zondag 10 juni 2001 21:44 schreef joska het volgende:
Sticky is aan modjes of adjes, dus niet over zeuren!
Of zal Grrrrrene ff met zijn nwe knopje hebben zitten spelen??
ik vind het maar nutteloos....
/onzin
zullen we maar zeggen
/onzin
zullen we maar zeggen
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
hehehe, een modje vond wel dat dit boven mocht blijven staan blijkbaar..
en dat modje is nu in't crewforum een en ander aan't verklaren
zit wel beetje logica in trouwens hoor.. het stond toch continu bovenaan met nutteloze posts, nu sticky 2 dagen boven en iedereen heeft't gezien en 't mag dicht
en dat modje is nu in't crewforum een en ander aan't verklaren
zit wel beetje logica in trouwens hoor.. het stond toch continu bovenaan met nutteloze posts, nu sticky 2 dagen boven en iedereen heeft't gezien en 't mag dicht
stokkie bedoelde het sticky makenOp zondag 10 juni 2001 21:48 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik lik geen konten. Het was sarcastisch bedoeld.
Dan moet je er eenOp zondag 10 juni 2001 21:48 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik lik geen konten. Het was sarcastisch bedoeld.
Tis vrij moeilijk om emoties te lezen als er geen smilie bijstaat
Maar idd...dat bedoelde ik:
Op zondag 10 juni 2001 21:49 schreef poohbeer het volgende:
[..]
stokkie bedoelde het sticky maken
ik dacht eigenlijk dat jullie dat wel zouden zien. Ik zal het even editten...Op zondag 10 juni 2001 21:49 schreef stokkie het volgende:
[..]
Dan moet je er eenbijzetten, of een
Tis vrij moeilijk om emoties te lezen als er geen smilie bijstaat
They made me do it.
Ik vind het ook onzin dat ie sticky is 
En bulldog trouwens ook
En bulldog trouwens ook
dan istie nu officieel een bugOp zondag 10 juni 2001 22:22 schreef stokkie het volgende:
Nu is ie sticky onderin
Kwist nie dat dat ook al kon
Verwijderd
Admins, kunnen jullie even kijken nou is het een FAQ topic onderin...en men kan er niet meer in reagren
Staat al een topic over in crew forum als ik je daar mee gerust stel 
Niemand heeft enig idee 'why'.
Niemand heeft enig idee 'why'.
hehe, cool 
niemand weet ook waarom...
niemand weet ook waarom...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Heeft er al eens een modje een 'un-sticky' op proberen uit te voeren misschien?
Dat bestaat nietOp zondag 10 juni 2001 23:23 schreef poohbeer het volgende:
Heeft er al eens een modje een 'un-sticky' op proberen uit te voeren misschien?
Hoe worden de andere stickies weggehaald dan??Op zondag 10 juni 2001 23:42 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
Er kan niet gewoon een slotje op
tuurlijk wel, BC3 onder andereOp zondag 10 juni 2001 23:42 schreef RickJansen het volgende:
[..]
Dat bestaat niet
maareuhh.. er moet toch een manier zijn om zo'n ding un-sticky te maken? Of moet dat via delete ofzo? Of rechtstreeks in de dbase?
Vind het wel raar dat iemand zoiets is vergeten te programmeren hoor
Ik had ut nog willen zeggen in me vorige post, maar kheb ut toch maar niet gedaan.Op zondag 10 juni 2001 23:47 schreef poohbeer het volgende:
[..]
tuurlijk wel, BC3 onder andere
* stok moet toch dat blad voor zijn mond es weghalen
Waarom ie sticky gemaakt was; geen idee. Geen kontlikkerij iig, misschien is er gewoon verkeerd geklikt.
Waarom hij nu onderin sticky is? Dat heb ik gedaan; hij zit nu op slot, maar om de een of andere reden lijkt het nog steeds een sticky topic. Dat is een bugje wat reeds doorgegeven is aan Android, dus ik mag aannemen dat daar aan gewerkt wordt.
Als alles naar wens verloopt, is die draad morgenavond uit de lijst verdwenen.
Waarom hij nu onderin sticky is? Dat heb ik gedaan; hij zit nu op slot, maar om de een of andere reden lijkt het nog steeds een sticky topic. Dat is een bugje wat reeds doorgegeven is aan Android, dus ik mag aannemen dat daar aan gewerkt wordt.
OK.Op maandag 11 juni 2001 00:07 schreef Kaj. het volgende:
Waarom ie sticky gemaakt was; geen idee. Geen kontlikkerij iig, misschien is er gewoon verkeerd geklikt.
Thank voor de info.
verdwenen als in een topic van me dat ik kwijt ben: het eerste topic (sorry, moest effe van de gelegenheid gebruik maken)Op maandag 11 juni 2001 00:07 schreef Kaj. het volgende:
of verdwenen als in niet onmiddelijk meer zichtbaar?
Pagina: 1