.
[ Voor 101% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:02 ]
[ Voor 101% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:02 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
[ Voor 99% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:02 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Nu ben ik niet bekend met deze optie, dus heb ik even gekeken op Technet wat dit nu precies doet. Ik kom er alleen niet wijs uit hoe je met dit command ruimte vrij kan maken.Brazos schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:06:
[...]
Dat werkte niet (hij gaf dan maar 44MB aan).
Het is inmiddels gelukt met de DOS command uit de link (dism.exe /online etc etc.).
Daarbij is, na zon 45 min, 40GB vrijgekomen.
Toch raar dat het zich zo opstapeld? Hoort Windows dit niet automatisch bij te houden?
[ Voor 107% gewijzigd door Brazos op 31-12-2021 12:02 ]
Naast dat je zo rollbacks kan doen is er nog een reden waarom je in die folder meerdere versies van windows dll's ziet staan (zijn vaak symlinks waardoor meerdere "bestanden" verwijzen naar hetzelfde bestand op de disk) en dat is dat sommige programma's oudere dll's nodig hebben om te werken. Vandaar ook dat het onverstandig is zelf met de hand te gaan lopen kloten in die map tenzij je goede backups hebt en heel goed weet wat je doet. Voor je het weet krijg je namelijk rare fouten in applicaties die je gebruikt, zonder dat je direct de link legt met je eigen geklootBrazos schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:51:
[...] Voor elke update die je uitvoert, elk Windows programma dat wordt aangepast, wordt een oude versie bewaard (zo kun je dus ook de updates verwijderen in het "programma's en onderdelen->software". Inclusief programma's die niet zijn toegevoegd, of al geheel zijn verwijderd etc. [...]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq