samsung s3 toevallig?
hier al 3 16gb erdoorheen gevreten. heb de hoop maar opgegeven en koop voor deze geen nieuwe meer
hier al 3 16gb erdoorheen gevreten. heb de hoop maar opgegeven en koop voor deze geen nieuwe meer
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Is het bij die sd kaartjes niet zo dat er, net als bij floppy's, een schakelaar op zit om 'm read only te maken..?
Nee, JiaYu G3T, eigen import.MaD_co schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:15:
samsung s3 toevallig?
Ik heb een paar 32G kaartjes besteld, Kingston. De kapotte kaart is overigens prima te lezen.
Qua slotje: op MicroSD kan ik nooit een slotje ontdekken.
Je zou nog kunnen proberen om met GParted (staat op The Ultimate Boot CD) een nieuwe partitietabel te maken en nog een keertje te formatteren.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Dit werkt voor hd's, dus denk ik ook voor SD kaart,
Nu booten van de ubuntu livecd,(of gparted livecd of parted magic(hier zit gparted en clonezilla in)).
Gparted starten,
kies rechtsboven je hd,(je SD kiezen).
unmount hd,(SD kaart)
verwijder alle partities,
boven in gparted de pulldown menu, kiezen device, Create partion table(mbr wissen),
(boven in gparted de pulldown menu, kiezen partition, manage flags, vink hier alles uit,)
Nu booten van de ubuntu livecd,(of gparted livecd of parted magic(hier zit gparted en clonezilla in)).
Gparted starten,
kies rechtsboven je hd,(je SD kiezen).
unmount hd,(SD kaart)
verwijder alle partities,
boven in gparted de pulldown menu, kiezen device, Create partion table(mbr wissen),
(boven in gparted de pulldown menu, kiezen partition, manage flags, vink hier alles uit,)
Pagina: 1