Na zo'n 5 jaar vind ik het toch wel eens tijd om een nieuw systeem te bouwen, mijn oude E6750 kan echt niet meer. Nu ben ik niet meer zo in de computer scene als ik eerst was dus zou ik graag jullie hulp willen.
Ik heb wel een idee maar misschien hebben jullie suggesties die veel beter zijn.
Er zal vast iemand zijn die zegt van "hey je kan beter dit moederbord gebruiken, of die voeding is nogal overkill" etc. etc. Dus graag je mening en verbeterpunten/alternatieven
Ik vond de GTX 770 de beste keus voor mij omdat ik op een beeldscherm blijf spelen en hij goeie prestaties haalt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films kijken en wat simpele school dingen allemaal op een monitor, ik ben niet van plan op meerdere beeldschermen te spelen. (1920 x 1080)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
ongeveer 800 euro, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem niks mee mijn huidige systeem is te oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigelijk alles, Ik wil er alleen geen ssd in, ik geef dat geld liever uit aan de rest van het systeem. Dus een Alleen een hdd is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet echt, beetje stil en zuinig zou fijn zijn maar het is geen must.
Ga je overklokken?
nee
Ik heb wel een idee maar misschien hebben jullie suggesties die veel beter zijn.
Er zal vast iemand zijn die zegt van "hey je kan beter dit moederbord gebruiken, of die voeding is nogal overkill" etc. etc. Dus graag je mening en verbeterpunten/alternatieven
Ik vond de GTX 770 de beste keus voor mij omdat ik op een beeldscherm blijf spelen en hij goeie prestaties haalt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, films kijken en wat simpele school dingen allemaal op een monitor, ik ben niet van plan op meerdere beeldschermen te spelen. (1920 x 1080)
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
ongeveer 800 euro, assemblage doe ik zelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik neem niks mee mijn huidige systeem is te oud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigelijk alles, Ik wil er alleen geen ssd in, ik geef dat geld liever uit aan de rest van het systeem. Dus een Alleen een hdd is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet echt, beetje stil en zuinig zou fijn zijn maar het is geen must.
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,04 | € 31,04 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Cooler Master VS V550S | € 78,- | € 78,- |