Hier klopt helemaal niks van: nieuws: BlackBerry verkoopt minder toestellen maar ziet verlies dalen
Kan de betreffende schrijver nog eens goed het rapport lezen?
Kan de betreffende schrijver nog eens goed het rapport lezen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Company recognized hardware revenue on approximately 1.6 million BlackBerry smartphones compared to approximately 1.3 million BlackBerry smartphones in the previous quarter. "gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:10:
Het is een stuk behulpzamer als je gewoon aangeeft wat er volgens jou fout is. Dit soort kinderachtige "lees het nog maar eens goed" gaat niemand helpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 15:15 ]
In het laatste deel van die zin slaat "dat kwartaal" terug op " dezelfde periode vorige jaar".BlackBerry heeft in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder verkocht dan dezelfde periode vorig jaar. In totaal verkocht Blackberry in dat kwartaal 2,6 miljoen smartphones,
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Had ik ook meegenomen dacht ik in dezelfde aanpassing maar er staat nu in ieder gevalDivxLover schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:30:
Nog iets wat volgens mij niet logisch opgeschreven is:
[...]
In het laatste deel van die zin slaat "dat kwartaal" terug op " dezelfde periode vorige jaar".
Als gevolg daarvan krijg je dus een bericht waarin BB in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder heeft verkocht dan de 2,6 miljoen van datzelfde kwartaal een jaar eerder. Daarmee hebben ze dan effectief 1,6 miljoen smartphones ingekocht, en dat lijkt mij niet echt het geval.
Kortom, ik begrijp wel wat men wil zeggen, maar het is niet wat er staat volgens mij
Lijkt me ook, toegevoegdmisschien was het ook wel leuk om aan te geven dat van alle verkipen 65% BlackBerry 10 is
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq