Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BlackBerry verkoopt minder toestellen maar ziet verlies dale

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier klopt helemaal niks van: nieuws: BlackBerry verkoopt minder toestellen maar ziet verlies dalen

Kan de betreffende schrijver nog eens goed het rapport lezen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is een stuk behulpzamer als je gewoon aangeeft wat er volgens jou fout is. Dit soort kinderachtige "lees het nog maar eens goed" gaat niemand helpen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:10:
Het is een stuk behulpzamer als je gewoon aangeeft wat er volgens jou fout is. Dit soort kinderachtige "lees het nog maar eens goed" gaat niemand helpen.
"Company recognized hardware revenue on approximately 1.6 million BlackBerry smartphones compared to approximately 1.3 million BlackBerry smartphones in the previous quarter. "

Wat jullie er van hebben gemaakt: "De verkoop van smartphones was in het eerste kwartaal goed voor 1,6 miljoen dollar, oftewel 1,2 miljoen euro. "

Er zijn 1.6 miljoen telefoons verkocht, niet 1.6 miljoen AAN telefoons.

ook "During the first quarter, approximately 2.6 million BlackBerry smartphones were sold through to end customers, which included shipments made and recognized prior to the first quarter and which reduced the Company's inventory in channel."

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 15:15 ]

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Er word indirect gesuggereerd dat de toestellen voor gemiddeld 0,5 euro per stuk weggaan. Ergens klopt er dus niks van.

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 15:48
Reeds aangepast

• DivxLover
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:23
Nog iets wat volgens mij niet logisch opgeschreven is:
BlackBerry heeft in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder verkocht dan dezelfde periode vorig jaar. In totaal verkocht Blackberry in dat kwartaal 2,6 miljoen smartphones,
In het laatste deel van die zin slaat "dat kwartaal" terug op " dezelfde periode vorige jaar".

Als gevolg daarvan krijg je dus een bericht waarin BB in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder heeft verkocht dan de 2,6 miljoen van datzelfde kwartaal een jaar eerder. Daarmee hebben ze dan effectief 1,6 miljoen smartphones ingekocht, en dat lijkt mij niet echt het geval.

Kortom, ik begrijp wel wat men wil zeggen, maar het is niet wat er staat volgens mij ;)

Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P

• TacoB
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 15:48
DivxLover schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:30:
Nog iets wat volgens mij niet logisch opgeschreven is:

[...]

In het laatste deel van die zin slaat "dat kwartaal" terug op " dezelfde periode vorige jaar".

Als gevolg daarvan krijg je dus een bericht waarin BB in het eerste kwartaal van dit jaar 4,2 miljoen smartphones minder heeft verkocht dan de 2,6 miljoen van datzelfde kwartaal een jaar eerder. Daarmee hebben ze dan effectief 1,6 miljoen smartphones ingekocht, en dat lijkt mij niet echt het geval.

Kortom, ik begrijp wel wat men wil zeggen, maar het is niet wat er staat volgens mij ;)
Had ik ook meegenomen dacht ik in dezelfde aanpassing maar er staat nu in ieder geval

In totaal verkocht Blackberry in het eerste kwartaal van 2014 2,6 miljoen smartphones, blijkt uit de kwartaalcijfers. :)

Verwijderd

Topicstarter
misschien was het ook wel leuk om aan te geven dat van alle verkipen 65% BlackBerry 10 is, of wordt dat straks een ander nieuws bericht met de juiste informatie?

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
misschien was het ook wel leuk om aan te geven dat van alle verkipen 65% BlackBerry 10 is
Lijkt me ook, toegevoegd :) (net als info over Passport, dank voor de tip alexmeijer :))
Pagina: 1