Ik ben goedkoop in bezit gekomen van een Palit Geforce GTX 770, AMD FX8350 en 4x 4GB geheugen via een klasgenoot (een bestelling van een klant die het nooit kwam ophalen bij het bedrijf waar mijn klasgenoot werkt). Ik ben zelf in bezit van een zalman Z11 kast (dus de moederbord moet een ATX of een micro ATX zijn) en ik heb 2 gewone harde schijven (sata). Aan het einde van de post staat de wenslijst met de producten.
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming.
De eis waar de 2 onderdelen aan moeten voldoen is goede koeling voor de voeding, momenteel loopt mijn huidige voeding aardig uit in warmte in vergelijking met de rest van de componenten (of het nou is omdat het een oude goedkope voeding is of omdat mijn kast niet zo gunstig staat voor optimale koeling).
Ik zal waarschijnlijk niet gaan overclocken en ik kan er niet meer dan 300 euro ervoor neerleggen.
Ik zat zelf te denken aan Asus Sabertooth 990FX R2.0 en Corsair AX760, maar ik weet niet of dit goede onderdelen ervoor zijn of gewoon overkill is.
Alvast bedankt voor het advies.
Met vriendelijke groet,
Mark Kruse
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor gaming.
De eis waar de 2 onderdelen aan moeten voldoen is goede koeling voor de voeding, momenteel loopt mijn huidige voeding aardig uit in warmte in vergelijking met de rest van de componenten (of het nou is omdat het een oude goedkope voeding is of omdat mijn kast niet zo gunstig staat voor optimale koeling).
Ik zal waarschijnlijk niet gaan overclocken en ik kan er niet meer dan 300 euro ervoor neerleggen.
Ik zat zelf te denken aan Asus Sabertooth 990FX R2.0 en Corsair AX760, maar ik weet niet of dit goede onderdelen ervoor zijn of gewoon overkill is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX R2.0 | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Corsair AX760 | € 137,90 | € 137,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 277,80 | |
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 285,- | € 285,- |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 57,39 | € 57,39 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2B1600C9 | € 75,45 | € 75,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 570,79 | |
Alvast bedankt voor het advies.
Met vriendelijke groet,