Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mening over MSI GP60 2OD-037NL of soortgelijke Asus/Lenovo

Pagina: 1
Acties:

• mazdarati2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 14:33
Ik kan deze laptop nu kopen voor maar 749 euro, en ik zou graag willen weten waarom deze beter is dan een gebruikte Lenovo Y500 LINK of gewoon een nieuwe Asus N56VB-S4062H LINK. Ik ga deze laptop gebruiken voor mijn opleiding als applicatieontwikkelaar. Ik heb review opgezocht over de MSI en deze heeft veel problemen omdat die een SSHD heeft en Windows 8 dit niet support. Windows 8.1 support dit wel maar de laptop komt standaard met Windows 8.

Wat zijn jullie meningen?

• Sipondo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-07 21:57
Ligt eraan wat je van je laptop wilt/verwacht. De MSI heeft ten opzichte van de Lenovo 8 gigabyte meer SSD... en daar blijft het zo ongeveer bij. Het prestatieverschil tussen de processors is erg klein. De Lenovo komt echter met een 650m. Deze videokaart is een stuk sterker dan de 740m waarmee de MSI uitgerust is.

De keus ligt dan dus tussen de Asus en de Lenovo. De Asus heeft als voordeel dat hij nieuw is, maar de Lenovo heeft iets meer grafische rekenkracht.

• mazdarati2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-07 14:33
Sipondo schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:09:
De keus ligt dan dus tussen de Asus en de Lenovo. De Asus heeft als voordeel dat hij nieuw is, maar de Lenovo heeft iets meer grafische rekenkracht.
Helaas hebben ze allemaal slechte wifi kaarten maar bij de MSI en Asus zijn die gemakkelijk te vervangen, helaas gebruikt Lenovo een whitelist. Dus dan moet ik ook weer een nieuwe BIOS erop zetten.

• Sipondo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-07 21:57
Ik heb op het moment een Lenovo y500 en heb geen problemen ondervonden met de kaart. Haal op mijn thuisnetwerk 90 mbits van de 100 en tussen de laptop en de router staat een muur.
Waar wil je je wifi kaart voor gebruiken?