| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 279,70 | € 279,70 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 88,50 | € 88,50 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 18,- | € 18,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 111,50 | € 111,50 |
Bekijk collectie
Importeer producten | Totaal | € 998,65 |
Ik heb speciaal gekozen voor de i7-4770k omdat ik veel game dus een goede cpu nodig heb, ook gebruik ik VMWare regelmatig, ik heb voor een Intel i7 processor gekozen omdat ik denk dat deze processor goed genoeg is voor te gamen en/of te virtualiseren en een beetje video bewerking aan kan.
De behuizing mag van mij zo simple mogelijk zijn, omdat de kast die ik nu heb (
Sharkoon T9 Value red edition) voor mij iets te druk is, daarom wil ik een simplere behuizing en de kast van Sharkoon Mask (die ik niet krijg gevonden in de prijswatch) zet ik het er hier bij.
De CPU koeler heb ik gekozen omdat ik denk dat dit de beste koeler is voor de cpu (geen waterkoeling), ik heb goede verhalen gehoord over Cooler Master dat die het besten koelen dus vandaar Cooler Master.
De moederbord die ik heb gekozen heeft geen reden, alleen dat hij in de behuizing past en dat de cpu in de socket past, voor de rest heb ik hier geen kennis over en zou wel willen weten of deze moederbord goed is of niet zo goed is, en als het kan een alternatief hebben, geen reden voor dit merk (wel goede verhalen over gehoord).
De Ram module heb ik speciaal voor de 1600mHz gekozen omdat ik had gekeken of de CPU (processor) en de moederbord het alle twee het aan kunnen, de moederbord kan het aan maar ik geloof dat de CPU het ook aan kan maar dat weet ik niet zeker dus vandaar ook de vraag, het moet optimaal zijn voor het gamen dus overklokken is hier ook terspraken, ik heb hiervoor ook G.Skill gehad maar een andere alternatief zou ook prima zijn.
De video kaart heb ik speciaal gekozen voor het gamen zodat het optimaal is en redelijk betaalbaar is, speciaal voor het merk Sapphire gekozen omdat mijn vorige kaarten ook van Sapphire waren en beviel mij prima.
De voeding heb ik de 750 W gekozen omdat ik denk dat 750w genoeg zal zijn, geen reden voor het merk.
De SSD van Samsung heb ik speciaal gekozen omdat ik al een SSD van Samsung 840 Evo heb en bevalt mij prima.
Mijn budget is ongeveer rond de €1000,- maximaal.
Hellsing