Toon posts:

xbox live of xbox live gold?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik heb hier thuis een xbox 360 staan! en dat is helemaal mooi natuurlijk! alleen ik heb een vraagje over xbox live. hoe zit het nou precies?

ik heb ondertussen de single player (zo goed als) uitgespeeld. dus dat betekent: ONLINE!!!!
maar bij de xbox is het niet kabel erin en het kan!

mijn vraag is dus: welke xbox live moet ik kopen? ik zie wel steeds xbox live gold staan! maar dat kost me 60 euro voor een jaar!!! en dan krijg je toegang tot 1000en tv serie's en films en gratis games en dit en dat. maar dat wil ik helemaal niet!
ik wil alleen maar demo's/updates instaleren (kan ook al met gratis xbox live) en online gamen niet meer!

dus mijn vraag: is er nog een versie van xbox live? ik hoorde over silver maar daar kon ik niets over vinden. ik vindt uberhaupt dat het een beetje onduidelijk is over wat je moet hebben.

in ieder geval alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Je hebt feitelijk 2 soorten: Xbox Live Silver, en Xbox Live Gold. Iedereen met een gamertag heeft standaard een Silver account. Daarmee heb je toegang tot het netwerk om updates, demos etc te downloaden.
Om online te gamen heb je een Gold account nodig, en dat kost je inderdaad zo'n 60 euro per jaar. Daarvoor krijg je naast toegang tot online gamen nog wat meer voordelen. Demos komen eerder beschikbaar, je krijgt maandelijks 2 gratis games, en apps zoals Netflix vereisen (al ben ik niet zeker of dat nog het geval is) een gold account om te werken.

Kortweg: als je online wilt gamen heb je een gold account nodig, of je de andere voordelen nu nodig hebt of niet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 23:07
Er zijn webwinkels die de 12 maanden Gold verkopen voor 35 euro even op Google of hier op het forum neuzen en je vind het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayDz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-09 12:47
Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:52:
Er zijn webwinkels die de 12 maanden Gold verkopen voor 35 euro even op Google of hier op het forum neuzen en je vind het zo.
Jep, microsoft verkoopt voor x2 de prijs dan die online verkrijgbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Je krijgt overigens geen toegang tot tv series enzo, Xbox Live Gold geeft toegang tot Netflix maar dan heb je wel een Netflix account nodig (8euro per maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:50:
Je hebt feitelijk 2 soorten: Xbox Live Silver, en Xbox Live Gold. Iedereen met een gamertag heeft standaard een Silver account. Daarmee heb je toegang tot het netwerk om updates, demos etc te downloaden.
Om online te gamen heb je een Gold account nodig, en dat kost je inderdaad zo'n 60 euro per jaar. Daarvoor krijg je naast toegang tot online gamen nog wat meer voordelen. Demos komen eerder beschikbaar, je krijgt maandelijks 2 gratis games, en apps zoals Netflix vereisen (al ben ik niet zeker of dat nog het geval is) een gold account om te werken.

Kortweg: als je online wilt gamen heb je een gold account nodig, of je de andere voordelen nu nodig hebt of niet.
Bedankt voor de hulp! Als dit nou ook eens zo duidelijk stond op de microsoft site :)
En 2 games gratis is ook wel nice :) of zijn dat van die flut spellen die nooit verkocht worden?
Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:52:
Zijn dat dan wel betrouwbare winkels? Maar ik ga er even naar zoeken
Edit: Zelf kwam ik dit tegen: http://livekaarten.nl/xbox-live-kaarten-12-maanden :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Bedankt voor de hulp! Als dit nou ook eens zo duidelijk stond op de microsoft site :)
En 2 games gratis is ook wel nice :) of zijn dat van die flut spellen die nooit verkocht worden?
Het zijn natuurlijk niet de nieuwste games, dus verwacht niet volgende maand Watch Dogs te krijgen, maar opzich zitten er best aardige games tussen. Maar het moet maar net een game naar jouw smaak zijn natuurlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:14:
[...]

Het zijn natuurlijk niet de nieuwste games, dus verwacht niet volgende maand Watch Dogs te krijgen, maar opzich zitten er best aardige games tussen. Maar het moet maar net een game naar jouw smaak zijn natuurlijk :)
dat snap ik :D
maar ja gratis is gratis :P
het is altijd het proberen waard! en als het een stom spel is heb je hem in een paar seconde weer van je HDD verwijdert
Pagina: 1