Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:48
hoi, ik wist niet waar ik mijn vraag moest stellen dus dit leek me de meest geschikte plek. Waar kun je het beste tablets en smartphones leren repareren? Is hier een opleiding voor te volgen? Of moet je het puur hebben van filmpjes en mensen met ervaring? Zelf heb ik op een website gelezen dat je het van filmpjes moet hebben, verder vond ik weinig erover. Softwarematig heb ik wel ervaring (rooten, configureren en dat soort dingen) daarnaast heb ik een vraag aan jullie hoe is jullie ervaring om een telefoon zonder sceeenprotector te gebruiken? Geeft dit krassen als je hem niet bij sleutels e.d doet? Ik heb een galaxy ace 2 en een Iphone 5S. Wat krast sneller het iphone glas of het plastic van android toestellen? Ik wil liever geen flipcase en sleeve. Heb wel een backprotector (hardcase) Mijn ervaring met screenprotectors is niet best: blauwe waas, snel krasjes. En superdure protectors ga ik niet kopen, kans dat bij poging 1 luchtbellen/stofjes komen is aanwezig, doei vele euro's

[ Voor 3% gewijzigd door dennis_rsb op 19-06-2014 11:19 ]

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Als je een beetje handig bent kun je je telefoon aan de hand van een yt filmpje wel in en uit elkaar halen zodat hij daarna weer werkt.
De eerste keren zal je dit veel langer duren dan als dat je al ervaring hebt.

| live and give like no one else |

Verwijderd

Je kan altijd nog een speciale screen protection kopen/bestellen.
''Tampered Glass Protection Screen'' Dit beschermt tegen zowel krassen als barsten!

• dennis_rsb
Bedankt voor de reacties, ben zelfs wel wat laat met reageren excuses daarvoor. Ik had nog een goedkope protector liggen, die zit er nu op, enige nadeel is dat die makkelijke vettig is, maar dit kun je wegvegen, en als hij in je zak zit reinigt je broek hem.. Maar w.b.t. het repareren, welke telefoons zijn het makkelijkste te repareren, Iphones of Android/WP toestellen? Zelf denk ik Iphones ivm onderdelen? Waar zouden jullie oude phones vandaan halen? Las op tweakers dat telefoons op MP niet altijd te vetrouwen zijn? Dus dat ze zogenaamd simpel te repareren zijn terwijl dit niet meer kan.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moeilijk/makkelijk is helemaal afhankelijk wat er kapot is. De 1 heeft een simpele speaker/knop reparatie, de ander heeft weer simpel digitiser-geheel. Plus dat elke fabrikant binnen Android/WP weer zijn eigen Phone/layout/ding heeft, kan je dat ook niet 1 op 1 vergelijken met iPhone.

En screenprotector? 6 jaar geleden mee gestopt, tot heden 2 miniscule krasjes die amper zichtbaar zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-11 14:15
SinergyX schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:58:

En screenprotector? 6 jaar geleden mee gestopt, tot heden 2 miniscule krasjes die amper zichtbaar zijn.
2 Dagen een Tab3 in bezit en al meteen een flinke kras. ;)
Het wel of niet gebruiken van een screenprotector is vooral afhankelijk van je gebruik (hoe ga je met het apperaat om) en het soort screen.
Ik woon vlak bij het strand en ben daar vaak te vinden. Screenprotector is dan wel noodzaak omdat zand heel snel krassen maakt.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• dennis_rsb
En de achterkant van een Iphone 5S krast die bij normaal gebruik? En de cameras? Hoorde toen de 5 uit was de achterkant snel krasjes gaf, is dit bij de 5S ook?

[ Voor 4% gewijzigd door dennis_rsb op 03-07-2014 18:21 ]

Pagina: 1