Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Omdat het niet echt een bijzondere tip is, 1 miljard mensen zien dat het stuk is. Waarschijnlijk was het stuk al geschreven / gepland voordat jij de tip gaf
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
[ Voor 15% gewijzigd door DennusB op 19-06-2014 10:19 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
namens de community toch bedankt DennusB ;-).
In de submitqueue zag ik net nog jouw (en nog 2 andere submits) staan over de downtime, dus ik denk dat de auteur ze nooit gezien heeft.
Bij dit soort 'grote' nieuwsberichten is het zeldzaam dat de redacteur het nieuws ontdekt doordat hij net toevallig de submitqueue F5'ed, en helemaal met '#facebookdown' als ww-trend op twitter is het niet onlogisch dat een redacteur het op een andere manier ontdekt.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Even los van de feedback is er ook een technische reden waarom crew nooit als submitter zichtbaar staatSeñor Sjon schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:23:
Ik heb nog nooit feedback over tips gehad en dat boeit ook niet echt eigenlijk. Misschien was de redactie er zelf ook achter gekomen. Het is niet zo dat FB maar een paar gebruikers heeft.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.