Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FaceBook storing gemeld, geen credits?

Pagina: 1
Acties:

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hey Redactie,

Ik heb jullie net getipt dat FaceBook kapot is (via de nieuwssubmit) maar ik sta niet bij het artikel zie ik :(
nieuws: Facebook kampt met storing

Hoe kan dat?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15

JvS

Ik heb hem zelf ook

Is dit een serieuze vraag?

Omdat het niet echt een bijzondere tip is, 1 miljard mensen zien dat het stuk is. Waarschijnlijk was het stuk al geschreven / gepland voordat jij de tip gaf :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jep, serieus :) Ben even benieuwd hoe dat kan. Als het artikel er al eerder was is dat uiteraard een valide reden! :P Maar mijn tip was er vrij snel volgens mij

[ Voor 15% gewijzigd door DennusB op 19-06-2014 10:19 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02:00
Ik weet vrij zeker dat je niet de enige tipper bent..

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:21
Ik heb nog nooit feedback over tips gehad en dat boeit ook niet echt eigenlijk. Misschien was de redactie er zelf ook achter gekomen. Het is niet zo dat FB maar een paar gebruikers heeft. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
je was er snel bij, maar dat wil niet zeggen dat ze jou tip gebruikt hebben.

namens de community toch bedankt DennusB ;-).

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:38

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De redacteuren gebruiken twitter, rss-feeds en lezen andere nieuwssites waar ze dit nieuws waarschijnlijk hadden gevonden. Op dat moment gaan ze het nieuws schrijven en niet kijken of een gebruiker toevallig ook dat nieuws opgevallen was. De submitqueue wordt vaak pas gechecked op het moment dat er geen nieuws is om te schrijven. Het is in ons systeem ook een stuk makkelijker om twitter/rss te volgen dan om de submitqueue in de gaten te houden (handmatige F5 vs automatische reloads om maar iets te noemen),

In de submitqueue zag ik net nog jouw (en nog 2 andere submits) staan over de downtime, dus ik denk dat de auteur ze nooit gezien heeft.

Bij dit soort 'grote' nieuwsberichten is het zeldzaam dat de redacteur het nieuws ontdekt doordat hij net toevallig de submitqueue F5'ed, en helemaal met '#facebookdown' als ww-trend op twitter is het niet onlogisch dat een redacteur het op een andere manier ontdekt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Señor Sjon schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:23:
Ik heb nog nooit feedback over tips gehad en dat boeit ook niet echt eigenlijk. Misschien was de redactie er zelf ook achter gekomen. Het is niet zo dat FB maar een paar gebruikers heeft. ;)
Even los van de feedback is er ook een technische reden waarom crew nooit als submitter zichtbaar staat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:21
Dat was ook voor mijn crewtijd. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik quote jou, maar m'n opmerking was in z'n algemeenheid

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1