Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hooi!

Aangezien mijn huidige accu van mijn samsung niet meer volledig wil opladen en snel leegloopt heb ik een extra accu gekocht. Het viel me op dat deze accu 2500 mah heeft ipv. de 2300 mah die de standaard accu heeft. Maakt dit uit? Want ik heb hier zelf niet veel verstand van! Ik neem aan dat dit een 'sterkere' batterij is waar ik dan ook langer mee zou moeten doen op een dag?

Tot slot, als ik met mijn originele lader mijn telefoon wil opladen, welke accu ik ook gebruik laadt die zo langzaam op en vaak niet volledig, zelfs niet na een nacht laden! En laat staan als ik de telefoon gebruik en hij hangt aan het stroom dan zie je de % naar beneden lopen. Ik heb wel vaker gelezen dat er problemen waren met die opladers van samsung maar zou deze dan echt stuk zijn?

Ik hoor het graag.
Alvast bedankt!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Als het een Chinese accu is, is het niet meer dan een getalletje. Zelfde formaat zal nooit spectaculair veel betere accuprestaties leveren.

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:20:
Hooi!

Het viel me op dat deze accu 2500 mah heeft ipv. de 2300 mah die de standaard accu heeft. Maakt dit uit? Want ik heb hier zelf niet veel verstand van! Ik neem aan dat dit een 'sterkere' batterij is waar ik dan ook langer mee zou moeten doen op een dag?
Theoretisch zou je inderdaad iets langer met die accu moeten kunnen doen en zou volledig opladen iets langer duren. Chinese accu's staan er echter om bekend minder capaciteit te hebben dan geadverteerd, dus met wat geluk doe je er even lang mee als toen je oorspronkelijke accu nog nieuw was.

Verder heeft het geen gevolgen.

Verwijderd

Topicstarter
Momus schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:25:
Als het een Chinese accu is, is het niet meer dan een getalletje. Zelfde formaat zal nooit spectaculair veel betere accuprestaties leveren.
SlaadjeBla schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:29:[...]
Theoretisch zou je inderdaad iets langer met die accu moeten kunnen doen en zou volledig opladen iets langer duren. Chinese accu's staan er echter om bekend minder capaciteit te hebben dan geadverteerd, dus met wat geluk doe je er even lang mee als toen je oorspronkelijke accu nog nieuw was.

Verder heeft het geen gevolgen.
Het gaat hier idd om een Chinese accu, oke nou dan weet ik dat! En wat betreft de oplader, hebben jullie hier ervaring mee?

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je kan even een goedkoop opladertje bij de Action halen en kijken of het daarmee beter gaat.